Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم برزیلی تیم فوتبال سپاهان گفت:‌ لیگ قهرمانان آسیا میدانی است که ما می‌توانیم توانایی خودمان را نشان بدهیم و گرفتن حق میزبانی از تیم‌های ایرانی در واقع جفا به ما بازیکنان خارجی هم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تصمیم کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر لغو میزبانی باشگاه‌های ایرانی در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بازتاب وسیعی را در بین اهالی فوتبال کشورمان داشت و همه آنها مخالف این تصمیم که به نظر می‌رسد یک تصمیم سیاسی علیه فوتبال کشورمان است هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مخالفت با لغو میزبانی باشگاه‌های ایرانی فقط مربوط به خود ایرانی‌ها نمی‌شود بلکه به نظر می‌رسد بازیکنان خارجی شاغل در ایران نیز با این تصمیم مخالف هستند و دوست ندارند که این اتفاق برای این باشگاه‌‌ها بیافتد.

کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای لغو میزبانی چهار نماینده ایرانی در لیگ قهرمانان قاره اظهار داشت: من به عنوان یک برزیلی در ایران و در کمال امنیت و آرامش، بدون هیچ مشکلی فوتبال بازی می‌کنم و از کنفدارسیون فوتبال آسیا تقاضا و انتظار دارم که سیاست را در داخل فوتبال نکنند.

کی‌روش ادامه داد: من به عنوان یک خارجی در ایران هیچ مشکل امنیتی ندیده‌ام و الان در اینجا با آرامش زندگی می‌کنم. لیگ قهرمانان آسیا میدانی است که ما می‌توانیم توانایی‌مان را در آن نشان بدهیم و گرفتن حق میزبانی از سپاهان و دیگر باشگاه‌های ایرانی در واقع جفا به ما بازیکنان خارجی شاغل در این کشور هم هست.

مهاجم برزیلی زردپوشان اصفهان با اشاره به اهمیت حق میزبانی باشگاه‌ها در تورنمنت‌های قاره‌ای و بین‌المللی تصریح کرد: امیدوارم هر چهار نماینده ایران بتوانند از حق میزبانی خودشان استفاده کنند و تماشاگران‌شان هم بتوانند بازی‌های تیم‌های محبوب‌شان را در خانه ببینند. تماشاگران ایرانی همیشه در آسیا نمونه بوده‌اند و بازی‌های فوتبال در ایران همیشه بدون کمترین مشکل برگزار شده، امیدوارم کنفدراسیون فوتبال آسیا به این مسئله توجه کند و با صرف‌نظر از این تصمیم از جذابیت‌های فوتبال در قاره آسیا کم نکند.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا ورزشی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در خصوص بررسی حواشی رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر آقایان باحضور جواد داوری رئیس فدارسیون بسکتبال برگزار شد.   تصمیمات اخذ شده در این نشست به شرح زیر است:   در صورت ایجاد هرگونه بی‌نظمی، توهین و پرتاب اشیا توسط تماشاگران تیم میزبان که موجب اختلال در نظم برگزاری مسابقات شود، بازی متوقف خواهد شد. در صورت تکرار، تیم میزبان موظف به تخلیه تماشاگران توسط یگان ویژه در کمترین زمان ممکن است. در صورت امتناع، با تصمیم سرداور، ناظر و نماینده فدراسیون نتیجه بازی ۲۰ بر صفر به سود تیم حریف اعلام و باخت فنی اعمال خواهد شد.   در خصوص ادامه میزبانی تیم متخلف و حضور تماشاگران، کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ باتوجه به محدودیت زمانی تا تشکیل کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد کرد.   همچنین درصورت رفتار تحریک‌کننده کادر فنی و بازیکنان علیه تماشاگران یا تیم حریف، با تشکیل کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در پایان بازی فرد خاطی محروم و پرونده او به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شود.   شایان ذکر است، حضور یگان ویژه در تمامی بازی‌ها الزامی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سرمربی جدید تراکتور خارجی و در حال مذاکره است
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور هم خارجی است
  • وعده داغ و جذاب محمدرضا زنوزی؛ سرمربی خارجی و بازیکنان بزرگ می گیریم!
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور خارجی خواهد بود
  • سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال