Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@02:16:03 GMT

مدارس آذربایجان‌غربی به علت سرما تعطیل است

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۷۴۰۱

مدارس آذربایجان‌غربی به علت سرما تعطیل است

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: فردا مدارس آذربایجان‌غربی به علت سرما تعطیل است. ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

مهدی محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، به تعطیلی مدارس در روز یکشنبه 29 دی ماه در شهرستان‌های استان اشاره کرد و افزود: با توجه به سرمای هوا و  بارش شدید برف، مدارس ابتدایی شهری دوره اول متوسطه روستایی در نوبت صبح و در نواحی یک و دو ارومیه تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: فردا مدارس ابتدایی شهری و نیز مدارس  ابتدایی و دوره اول  متوسطه روستایی در نوبت صبح در شهرستان سردشت تعطیل هستند.

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: همچنین براساس تصمیم‌گیری‌های انجام شده، فردا تمامی مدارس در نوبت صبح در بخش انزل، نازلو، صومای برادوست، سیلوانا و شهرهای میاندوآب، مرحمت‌آباد، خوی، مهاباد،پیرانشهر، اشنویه و نقده تعطیل شدند.

برف و سرما برخی مدارس آذربایجان‌غربی را در نوبت بعد از ظهر تعطیل کرد‌برودت و سردی هوا مدارس نوبت عصر پردیس را تعطیل کرد‌بارش برف و برودت هوا برخی مدارس آذربایجان شرقی در نوبت عصر را تعطیل کرد + جزئیاتوی گفت: مدارس چایپاره در مقطع ابتدایی و دوره اول متوسطه در نوبت صبح نیز تعطیل شده و تمامی مدارس روستایی تکاب نیز تعطیل و آغاز مدارس ابتدایی شهری در این شهرستان با یک ساعت تاخیر انجام می‌شود.

محمد پور با اشاره به اینکه مدارس ابتدایی شهری و تمامی مدارس روستایی در نوبت صبح سلماس فردا  تعطیل است بیان کرد: همچنین تمامی مدارس در نوبت صبح بوکان نیز تعطیل هستند.

انتهای پیام/7548/ ع

R7548/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران و سرما در راه کرمان

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان بر اساس اطلاعیه اداره‌کل هواشناسی کرمان از اواخر روز پنجشنبه تا  جمعه ضمن افزایش ابر در ارتفاعات مرکزی و برخی از مناطق جنوب غربی رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، احتمال بارش برف در ارتفاعات و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش بینی می‌شود که با توجه به نوع بارش‌های این فصل جاری شدن رواناب و سیلابی شدن مسیل‌ها  احتمال دارد.

در این اطلاعیه تاکید شده، همچنین جمعه بر سرعت وزش باد در شرق و شمال غرب استان کرمان افزوده خواهد شد  وبنابراین کاهش کیفیت هوا در این مناطق دور از انتظار نیست.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان، از نظر دمایی نیز صبح  شنبه کاهش محسوس دما رخ می دهد و احتمال خسارت سرمازدگی به محصولات کشاورزی در شمال و غرب استان محتمل است.

دیگر خبرها

  • برگزاری اعتکاف علمی در ۲۴ مدرسه آذربایجان شرقی همزمان با تعطیلات نوروزی
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • وزش باد با سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت در خلیج فارس، ۹ فروردین
  • باران و سرما در راه کرمان
  • سوال شانزدهم طرح «زندگی با آیه ها» در آذربایجان غربی
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟