Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@18:01:04 GMT

غوغای ستاره ایرانی در لیگ پرتغال+عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۷۴۴۰

غوغای ستاره ایرانی در لیگ پرتغال+عکس

در چارچوب هفته هفدهم لیگ پرتغال بازیکن ایرانی آواسبا گلزنی و پاس گل سهم بسزایی در پیروزی تیمش داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در چارچوب هفته هفدهم لیگ پرتغال آوس در دیداری خانگی به مصاف پورتیموننس رفت.این که با درخشش مهاجم ایرانی همراه شد با نتیجه 3 بر یک به سود آوس خاتمه یافت تا یاران محمدی سومین برد فصل را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای آوس جونیور 3، بانجاکویی 55 و محمدی 79 گلزنی کردند.

روی گل دوم هم محمدی پاس گل ارسال کرد.

در جدول لیگ پرتغال آوس با 9 امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرتغال جدول برنا لیگ ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوالفضل و خاص‌ترین گل لیگ ایران!

به گزارش ورزش سه، در هفته‌های اخیر که هیجان لیگ برتر به اوج خود رسیده، شکل گلزنی تیم‌ها تغییر داشته و اکثرا به دنبال ارسال‌های مستقیم، استفاده از ضربات ایستگاهی، پنالتی یا بهره‌گیری از عمق دفاع حریفان هستند. به همین میزان، تعداد گل‌هایی که بر اساس ایده تاکتیکی به ثمر برسد، تا حد زیادی کاهش یافته اما گل دوم پیکان مقابل هوادار متفاوت بود. 

ویدئو: 330854

تیم تحت هدایت رضا عنایتی بر اساس یک کار تاکتیکی و فوتبال منظم با پاس‌های هدفمند و صحیح برابر هوادار به گل رسید. بازیکنان پیکان در این دیدار با حساب ۲ بر صفر از هوادار عقب افتادند اما با صبر و حوصله و کار تاکتیکی حساب‌شده، هر دو گل را جبران کردند.

در زمان ثبت گل دوم پیکان، از گلر تا مدافعان و هافبک‌ها درگیر بازی با توپ و ارسال پاس بودند و با استفاده از سرعت‌عمل، سماجت، کار تمرین شده و تیزهوشی بازیکنان به خواسته خود رسیدند. 

جالب اینکه ابوالفضل زمانی بازیکن ۱۸ ساله پیکان توانست گلزنی کند و در ویدیو مشخص است چه مسیری را برای زدن گل طی کرده است. در این صحنه، هر دو بازیکن تعویضی رضا عنایتی روی گل تاثیرگذار ظاهر شدند. این گل زیبا و تاکتیکی در هفته گذشته مهجور ماند و زیاد در موردش صحبت نشد.

دیگر خبرها

  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • ابوالفضل و خاص‌ترین گل لیگ ایران!
  • تصویب چند طرح ضد ایرانی در سنای آمریکا / تحریم خریداران نفت و منع صدور فناوری موشکی و پهپادی ایران در چارچوب این بسته
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏