Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از استقرار ۲۲۲ دستگاه ماشین آلات خدمات شهری در سایت های برف روبی مناطق ۲۲ گانه خبر داد.

امتداد :مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از استقرار ۲۲۲ دستگاه ماشین آلات خدمات شهری در سایت های برف روبی مناطق ۲۲ گانه خبر داد.

به گزارش امتداد ، صدرالدین علیپور با اشاره به تاکید معاون خدمات شهری بر اجرای عملیات برف روبی در مناطق ۲۲ گانه، گفت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با هدف پشتیبانی از عملیات برف روبی، ارسال ماشین آلات و تجهیزات به مناطق و توزیع آنها در سایت‌های پشتیبان کوهک، دارآباد، بنی هاشم و آزادگان را در دستور کار خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این زمینه تعاملات مطلوبی را با تمامی مناطق شهرداری تهران داشتیم و تاکنون ۲۲۲ دستگاه ماشین آلات خدمات شهری شامل کامیون‌های نمک پاش دارای تیغه برف روب و کامیون‌های محلول پاش و نمک پاش برای استقرار در سایت‌های پشتیبانی ارسال شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران عنوان کرد: اکیپ‌های تعمیر ماشین آلات و تجهیزات برف روبی نیز برای کاهش مشکلات ناشی از بارش برف و خدمات‌رسانی سریع به شهروندان، در پهنه‌های شرقی و غربی مناطق برف گیر شامل مناطق ۱ تا ۶ و ۲۱ و ۲۲ مستقر شدند. بر این اساس، بلافاصله پس از خرابی ماشین آلات نسبت به تعمیر و رفع نقص آنها اقدام خواهد شد.

علیپور در پایان گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته به محض بارش برف، عملیات برف روبی در ۲۲ سایت مستقر در مناطق، سایت اصلی برج میلاد، بهشت زهرا (س) و مجتمع پردازش و دفع آرادکوه آغاز می‌شود.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود

مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: یکی از پروژه‌های آینده منطقه چهار شهرداری قم، تکمیل فاز سوم بوستان خضر است.

علیرضا اقبالیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، اظهار کرد: یکی از اقدامات مستمر در منطقه چهار شهرداری قم توسعه و بهسازی فضای سبز است.

وی افزود: فاز دوم بوستان خضر در سال ۱۴۰۲ به پایان رسید و انجام مقدمات احداث فاز ۳ آغاز شده است. همچنین برای بوستان کوثر آب‌نما و روشنایی در حال تکمیل است و فاز سوم آن در دستور کار است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم خاطرنشان کرد: در بوستان زائر تکمیل آلاچیق‌ها و نمازخانه و سرویس بهداشتی در دستور کار است.

اقبالیان در خصوص میانگین هزینه‌های خدمات شهری منطقه ۴ به صورت ماهانه گفت: بخشی از هزینه در این زمینه مربوط به نیروی انسانی است و بخش دیگری هزینه‌های تهیه اقلام و ماشین‌آلات خدمات شهری است که در نهایت به ۱۵ میلیارد تومان می‌رسد.

وی افزود: دوسوم بودجه جاری این منطقه به هزینه‌های رفت و روب و خدمات شهری مربوط است.

کد خبر 746957

دیگر خبرها

  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد
  • آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود
  • تحویل ماشین آلات جدید به شهرداری‌های آذربایجان شرقی
  • اجرای ۴۲۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای ۳۵۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به سیستان و بلوچستان
  • تجهیزات شهرداری اردکان با رشد جمعیت این شهر تناسب ندارد
  • قم موفق‌ترین کلان‌شهر کشور در حوزه پسماند؛ کاهش میزان دفن مستقیم به صفر