Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@06:21:53 GMT

توقف منچسترسیتی و آرسنال در لیگ جزیره

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۷۴۸۵

توقف منچسترسیتی و آرسنال در لیگ جزیره

تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و آرسنال برابر حریفانشان در لیگ برتر انگلیس متوقف شدند.

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها منچسترسیتی در خانه به دیدار کریستال پالاس رفت و با نتیجه 2 بر 2 متوقف شد تا دو امتیاز حساس دیگر از چنگ گواردیولا خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو گل سیتی را در این دیدار سرخیو آگوئرو به ثمر رساند.

در دیگر دیدار آرسنال برابر شفیلد یونایتد به تساوی یک بر یک رسید. در این دیدار اوبامیانگ غایب بود و مارتینلی جوان برای توپچی های لندن گلزنی کرد.

برایتون نیز در شبی که علیرضا جهانبخش را روی نیمکت داشت برابر استون ویلا به تساوی یک بر یک رسید.

در حساس ترین دیدار هفته نیز لیورپول فردا یکشنبه باید به دیدار منچستریونایتد برود.

لینک کوتاه: asriran.com/002yYh

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو حداقل ۲۵ گل برای آرسنال می‌زد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان میکل آرتتا در این فصل یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بوده‌اند که این فرصت را داشتند تا در روز یکشنبه با توجه به باخت لیورپول به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برسند اما شکست برابر استون ویلا مانع از این اتفاق شد.
 

مورگان که یکی از طرفداران معروف و متعصب آرسنال است پس از پایان بازی از باخت تیمش بسیار ناراحت و عصبانی به نظر می‌رسید و پاسخ جالبی به یکی از هوادارانی که از او خواست تا رونالدو را به این تیم بیاورد داد.

او در این باره گفت:" فکر می‌کنم رونالدو با خدماتی که دریافت می‌کرد می‌توانست حداقل ۲۵ گل در این فصل برای تیم ما به ثمر برساند. نقطه ضعف بزرگ آرتتا این است که خرید یک مهاجم درجه یک را در اولویت قرار نداد."

آرسنال در حال حاضر با دو امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی و هم امتیاز با لیورپول در جایگاه دوم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رونالدو حداقل ۲۵ گل برای آرسنال می‌زد
  • هشدار دکلان رایس به منچسترسیتی: هنوز تمام نشده!
  • شانس قهرمانی سیتی ۷۰ درصد شد
  • پیش‌بینی اوپتا؛ منچسترسیتی تاریخ‌سازی می‌کند
  • خلاصه بازی آرسنال 0-2 استون ویلا (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • ضربه سنگین استون‌ویلا به شانس قهرمانی آرسنال
  • شوک بزرگ؛ لیورپول باخت و از منچسترسیتی جا ماند
  • پیام هالند به رقیبان سیتی در راه قهرمانی
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۵-۱ لوتون تاون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خیال راحت توخل: ستاره بایرن به آرسنال می‌رسد