Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، موسی شاعری بعد از ظهر شنبه در آئین انعقاد تفاهم‌نامه در راستای توسعه ورزش‌های همگانی استان خوزستان اظهار کرد: شهر دارای روح و کالبد است و شهر را اگر یک موجود زنده ببینیم توجه به روح شهر به همان اندازه لازم است که توجه به کالبد نیاز است.

وی گفت: مشکلات شهرداری‌ها بسیار زیاد است، ایرادهای جدی به قانون‌هایی که وجود دارد چه در زمینهٔ درآمدی و چه در زمینهٔ اداره شهرها وارد است و امیدواریم مجلس آینده فکر اساسی‌تری در این زمینه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاعری عنوان کرد: با شرایط فعلی و وجود بی مدیریتی واحد شهری، مدیریت شهرها بسیار دشوار است.

شهردار اهواز بیان کرد: شهرداری‌ها تعهدات بسیار زیادی بر عهده شأن گذاشته شده است، اختیاراتشان با وظایفی که برعهده آنها گذاشته شده یکی نیست و دخالت‌های مختلفی نیز در این زمینه صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: احمدی نژاد در زمان ریاست جمهور عنوان کرد «۲۳ وظیفه دولت باید گرفته شود و به شهرداری‌ها داده شود و اختیارات و منابع درآمدی باید داده شود» و در همان جمع معاون اول او نیز حضور داشت و او را مکلف کرد که این برنامه در دولت انجام شود از آن زمان تاکنون محقق نشده است.

شاعری گفت: در شهرداری‌ها ما مشکلات متعددی را داریم، شهرهای ما فاقد زیرساخت‌های لازم هستند، از اهواز که کلان‌شهر است و شاید بودجه‌اش بسیار از دیگر شهرهای استان بیشتر باشد تا کوچک‌ترین شهر استان ما از لحاظ زیرساختی با مشکل روبرو هستیم.

وی بیان کرد: در شهرداری اهواز برای سال آینده پیش‌بینی بودجه جاری ما نزدیک به دو برابر کل درآمد شهرداری در سال قبل است که این کار را بسیار دشوار می‌کند.

شهردار اهواز با بیان اینکه ورزش همگانی رکن اصلی توسعه آن شهرداری و مدیریت شهری است، افزود: امروز در شهر اهواز ۷۸ زمین چمن مصنوعی دارد که بخش عمده آن تخریب شده است و وظیفه ما توسعه شهر، ارائه خدمت و سرویس مناسب است، اما شهری توسعه‌اش پایدار خواهد بود که زنده باشد و طبعاً یکی از این موضوع‌ها توسعه ورزش‌های همگانی است.

کد خبر 4828984

منبع: مهر

کلیدواژه: موسی شاعری شهردار اهواز ورزش خوزستان قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف بوشهر شهرکرد ایلام سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس گرگان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیرازِ پس از باران، همچنان پاکیزه و زیبا

ایسنا/فارس سازمان مدیریت پسماند و سایر مجموعه‌های خدمات شهری شهردای، شیرازِ پس از باران را پاکیزه و بدون گل و لای به شهروندان و مسافران تحویل دادند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز امزوز، ۷ فروردین در نشست مسئولان این سازمان با اشاره به حجم سنگین بارش‌ها در روزهای یکشنبه و دوشنبه، از تلاش شبانه‌روزی مجموعه‌های خدمات شهری شهرداری برای پاکسازی شهر خبر داد و گفت: فعالیت بدون وقفه سازمان‌های مدیریت پسماند، آتش‌نشانی، مدیریت بحران و سایر مجموعه‌های خدمات شهری در مناطق یازده‌گانه سبب شد شهروندان شیرازی و مسافران نوروزی صبح سه‌شنبه شیراز باران خورده را پاکیزه و دل‌انگیز ببینند.

روح‌الله خوشبخت ضمن ابراز خرسندی از اینکه اقدامات نیروهای شهردای شیراز، روزهای بارانی بدون خسارتی برای شهروندان و مسافران نوروزی رقم زده است، از سرعت عملکرد نیروهای این مجموعه برای پاکسازی شهر از گل و لای و آلودگی‌های پس از بارش باران خبر داد.

وی با بیان اینکه پاکسازی‌ها همچنان ادامه دارد، یادآور شد: آماده‌باش شبانه‌روزی همه مجموعه‌های خدمات شهری شهرداری شیراز، حضور و نظارت مستمر شهردار کلانشهر شیراز و اعضا شورای شهر در سطح سبب شد شیراز روزهای بارانی را بی‌خطر پشت سر بگذارد.

خوشبخت افزود: زیبایی شیراز پس از بارندگی‌های شدید ۴۸ ساعت گذشته، نتیجه تلاش نیروهای خدمات شهری شهرداری شیراز است تا شهروندان و مسافران نوروزی از این زیبایی بهاری لذت ببرند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز نیز در این نشست بیان کرد: بیش از ۲۵۰ نیروی انسانی از جمله کارگران زحمتکش، ناظران و سرکارگران سازمان مدیریت پسماند در کنار سایر نیروهای خدمات شهری با بهره گرفتن از امکانات و تجهیزاتی همچون ۱۱ دستگاه تانکر مکانیزه شست‌وشو، ۵ دستگاه واترجت و ۴ دستگاه بابکت سراسر شهر شیراز را از اثرات بارندگی‌های ۴۸ ساعت گذشته در کمترین زمان پاک کرده اند.

صمد پناهیان همچنین به حضور مدوام پاکبانان در نقاط مختلف شهر در حین بارندگی اشاره کرد و گفت: پاکسازی کانال‌ها، جدول‌ها و جلوگیری از گرفتگی آن‌ها بخش عمده‌ای از آبگرفتگی‌ معابر را کنترل کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • بسیاری از نارضایتی‌ها از شهرداری به علت اجرای قوانین است
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • انقلاب شهری با حرکت به سمت محله‌های هوشمند
  • باز زنده سازی ساحل کارون و توسعه پارک های اهواز
  • شیرازِ پس از باران، همچنان پاکیزه و زیبا
  • پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه باززنده‌سازی کارون
  • پیشرفت۳۰ درصدی پروژه باز زنده‌سازی کارون
  • پل حافظ در تهران ماندنی شد
  • استاندار خوزستان شخصا مدیریت امور مناطق و سازمان های شهرداری اهواز را در دست گرفت