Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@20:07:58 GMT

پیروزی قاطع دورتموند با هت تریک بازیکن جدیدش

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۷۶۶۰

پیروزی قاطع دورتموند با هت تریک بازیکن جدیدش

دورتموند در شبی که هالند-بازیکن جدید این تیم- در نخستین دیدار خود درخشید توانست برابر آگزبورگ پیروزی پر گلی را به دست آورد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته نخست دور برگشت بوندسلیگا، پنج دیدار برگزار شد.

در حساس ترین بازی بوروسیا دورتموند مهمان آگزبورگ بود و توانست پیروزی قاطعی را به دست آورد.

دورتموند در این دیدار با دو گل از حریف خود عقب افتاد اما درخشش هالند باعث شد تا در نهایت با نتیجه ۵ بر سه به پیروزی دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هالند خرید گران قیمت دورتموند در فصل نقل و انتقالات زمستانی نشان داد که چه بازیکن باارزشی است. او در دقیقه ۵۶ به میدان رفت و توانست در دقایق ۵۹، ۷۱ و ۷۹ سه گل به ثمر رساند تا زمینه ساز پیروزی تیمش شود.

دیگر گل های دورتموند را سانچو و براند به ثمر رساندند. دورتموند با پیروزی که در این دیدار به دست آورد ۳۳ امتیازی شد و هم امتیاز با بایرن مونیخ در رده چهارم باقی ماند.

نتایج دیگر دیدارها

هوفنهایم 1-فرانکفورت ۲

دوسلدورف 0-وردربرمن 1

ماینتس 1-فرایبورگ ۲

کلن ۳-ولفسبورگ 1

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بوندسليگا بوروسیا دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام قاطع جمهوری اسلامی زمینه ساز پیروزی‌های بزرگ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرماندار دلیجان درجلسه شورای اداری شهرستان دلیجان که با حضور جمعی از مسئولین این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: ارتش اسرائیل علی رغم کمک‌های قدرت‌های بزرگ دنیا نتوانست در مقابل ایران اسلامی اقدامی را صورت دهد و اقتدار ما در منطقه و جهان بیش از قبل برای همه روشن شد.

قاسمی با اشاره به اینکه عملیات سپاه غرور ملی را تقویت کرد، افزود: سپاه با حمله مقتدرانه خود هیمنه اسرائیل را در هم شکست و معادلات منطقه و جهان را تغییر داد.

او ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران این حق را داشت تا به صورت کاملاً قانونی و مشروع جواب این تجاوز نظامی را بدون هیچ‌نوع تعقیب بین‌المللی بدهد و تل‌آویو بعد از پاسخ ایران نخواهد توانست تهران را متهم به نقض قوانین بین‌المللی کند.

فرماندار شهرستان دلیجان جواب سپاه به جنایات اسرائیل را زمینه ساز پیروزی‌های بزرگ در منطقه دانست و گفت: عملیات تاریخی سپاه پاسداران رویدادی مهم و سرنوشت ساز در منطقه و جهان است.

قاسمی با تأکید بر هوشیاری مردم در مقابل شایعات فضای مجازی، تصریح کرد: دشمنان ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در فضای مجازی به دنبال فتنه انگیزی و خالی کردن دل مردم هستند که هوشیاری در مقابل این فتنه انگیزی ضروری است.

او خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح ما با اقتدار نشان دادند که از هیچ قدرتی در دنیا ترسی ندارند و با تأکید فرماندهی کل قوا در خصوص جواب به اقدامات اسرائیل آن را انجام دادند و مورد حمایت همه مردم و گروه‌های مقاومت منطقه قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • اقدام قاطع جمهوری اسلامی زمینه‌ساز پیروزی‌های بزرگ
  • اقدام قاطع جمهوری اسلامی زمینه ساز پیروزی‌های بزرگ
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • شکست الهلال برابر العین در شب تلخ مدافع جنجالی
  • پرواز ستاره العین برای آقای گلی آسیا
  • بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است
  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید
  • یولیان برانت، بهترین بازیکن جدال دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • آرائخو یک تنه باعث حذف بارسلونا شد