Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید اسمعیل پور رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان از وقوع آتش‌سوزی در یک واحد مسکونی طی ساعت ۱۰:۳۳ صبح شنبه واقع در بلوار حکیم الهی سمنان خبر داد و گفت: با دریافت گزارش این آتش‌سوزی بلافاصله دو ایستگاه دو و چهار سازمان آتش‌نشانی، سه دستگاه خودرو و شش آتش‌نشان برای امدادرسانی حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نیرو‌های عملیاتی به محض رسیدن مشاهده کردند متأسفانه یک واحد مسکونی به آدرس فوق از قسمت اتاق‌ها و حیاط به‌طور کامل طعمه حریق شده و در حال سرایت به دیگر بخش‌های این واحد مسکونی است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه نیرو‌های عملیاتی سریعاً با رعایت نکات ایمنی به چند تیم عملیاتی تقسیم شدند، ابراز داشت: آتش‌نشان‌ها از چند جهت شروع به اطفا و مهار حریق کردند که با بررسی‌های به عمل‌آمده بخشی از آتش‌سوزی مربوط به جهیزیه تهیه‌شده برای دختر خانواده بود که در آتش تبدیل به خاکستر شد.

اسمعیل پور در ادامه تصریح کرد: متأسفانه مالک در لحظات اولیه، شخصاً اقدام به مهار آتش‌سوزی کرده و به محض خارج شدن از کنترل، اقدام به تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی می‌کند که همین موضوع باعث از دست رفتن زمان طلایی می‌شود.

او بابیان اینکه متأسفانه مجموعه این عوامل باعث پیشروی حریق و بروز خسارت مالی بیشتر شده است، افزود: این حادثه تلفات جانی نداشته و علت اصلی وقوع حادثه نیاز به کارشناسی دارد.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی حادثه و حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جلال ملکی گفت: ساعت ۱۱ و ۱۳ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در ساختمانی در­خیابان حسینی، خیابان مجیدیه شمالی به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

این مقام مسئول افزود: آتش نشانان در محل مشاهده کردند، آتش سوزی در یک واحد آپارتمان ۷۰ متری در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه دوازده واحدی اتفاق افتاده و این منزل مسکونی کاملا شعله ور است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: در داخل این واحد ۷۰ متری، مقدار زیادی لوازم مستعمل و ضایعات، ­دو ظرف کوچک حاوی بنزین، افشانه، حشره کش و وسایل این چنینی که قابلیت انفجار و اشتعال دارند، وجود داشت.

ملکی افزود: به گفته افراد حاضر در محل در داخل این منزل یک نفر حضور داشت و دو انفجار کوچک هم در منزل اتفاق افتاده بود.

این مقام مسئول گفت: پیش از رسیدن آتش نشانان درب واحد باز شده بود و منزل کاملا شعله ور بود که آتش نشانان عملیات را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: آتش نشانان حین عملیات با وضعیت سوخته یک مرد حدودا ۶۰ ساله مواجه شدند که به تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود.

ملکی گفت: آتش نشانان از گسترش آتش به اطراف جلوگیری کردند و پس از ایمن سازی و تخلیه دود، محل را به عوامل انتظامی تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • جزئیات تازه از مرگ ۶ کارگر در آتش سوزی شرق تهران | علت آتش سوزی چه بود؟
  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه