Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@15:29:55 GMT

پلمپ ۵۱ فروشگاه پوشاک مردانه و زنانه

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۷۷۰۳

صراط:

محمدحسن اسماعیلی اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با واحدهایی که اقدام به فروش لباس‌های نامتعارف می‌کنند، طرح ویژه بازدید و کنترل واحدهای صنفی فروش پوشاک مردانه و زنانه توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در شهر اصفهان به اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری پلیس رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان اظهار داشت: در این طرح مأموران از 694 واحد صنفی بازدید کردند که در پایان تعداد 51 واحد صنفی متخلف شناسایی و با دستور مقام قضائی نسبت به پلمپ و جلوگیری از ادامه فعالیت آنان اقدام شد.

وی از صدور اخطاریه پلمپ برای 77 واحد صنفی دیگر خبر داد و اظهار داشت: از متصدیان 110 واحد صنفی دیگر نیز تعهد کتبی اخذ شد که در صورت عدم رعایت موارد مربوطه در موعد تعیین شده با آنان نیز برابر قانون برخورد خواهد شد.

 اسماعیلی، نداشتن پروانه کسب، عدم رعایت موازین اخلاقی، بدپوششی متصدیان فروش، فروش لباس‌های نامتعارف و وضع نامناسب مانکن‌ها و نامناسب بودن اتاق پرو را برخی از تخلفات در حوزه واحدهای صنفی پوشاک عنوان کرد و گفت: این‌گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس به طور مداوم و مستمر در دستور کار مأموران است و از عموم شهروندان نیز می‌خواهیم، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پلیس امنیت واحد صنفی متخلف صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز مشهد، موضوع در دستور قرار گرفت.     سرهنگ محمد چراغ افزود: مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو اقدام به فروش دارو و قرص های غیرمجاز می کرد که ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی ۶ هزار عدد انواع قرص و ۲۱ هزار و ۵۰۰ سی سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.   وی اضافه کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی مهر و موم شد و فرد متخلف روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه