Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا کلامی در گردهمایی رؤسای سازمان‌های صمت استانی گفت: قیمت عرضه میوه و مرکبات به گونه‌ای خواهد بود که مناسب برای عرضه به بازار باشد.

مدیرکل برنامه ریزی، تأمین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، درباره تأمین میوه شب عید گفت: در تأمین میوه شب عید هیچ گونه مشکلی نداریم و تمهیدات لازم نیز اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد تنظیم بازار افزود: امسال با دستور ویژه وزیر صمت بخش خصوصی توزیع میوه و مرکبات را برعهده دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میوه شب عید تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلی در تأمین آرد و نان در آذربایجان‌غربی وجود ندارد

امید زینالی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی با اشاره به برخی برخورد‌های هیجانی، گفت: طبق روال عادی در استان و شهرستان ارومیه فعالیت نانوایی‌ها انجام می‌پذیرد و هیچ واحدی در استان و شهرستان تعطیل نخواهد بود.

وی افزود: حدود ۴ هزار و ۲۰۰ واحد نانوایی در آذربایجان‌غربی و بیش از هزار و ۴۰۰ واحد نانوایی در شهرستان ارومیه فعال هستند و مشکلی در تأمین آرد و نان در استان وجود ندارد.

زینالی اضافه کرد: برخی از مناطق شهر با توجه به تجمع جمعیتی نانوایی‌ها به‌صورت سه شیفت، دو شیفت بوده و سهمیه آرد هر نانوایی به طور معمول ۷ کیسه آرد به طور روزانه است که نانوایان موظف به طبخ نان روزانه هستند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: مردم اطمینان داشته باشند که هیچ مشکلی در تأمین آرد و نان وجود نداشته و برای مصرف روزانه خود اقدام به تأمین مقدار نان خود کنند.

زینالی تصریح کرد: اکیپ‌های نظارتی برای مدیریت مناسب در نانوایی و احتمال وجود صف‌ها در سطح شهرستان ارومیه تعبیه خواهد شد تا از بروز مشکل و تجمع جلوگیری شود.

وی همچنین اضافه کرد: فروش آرد در نانوایی‌ها تخلف بوده و با فرد خاطی برخورد جدی و قانونی انجام خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • نشست مسئولان وزارت جهاد کشاورزی به منظور ارتقای بخش کشاورزی مازندران
  • افزایش ۴ برابری معاملات برق در بورس انرژی
  • لزوم برداشت نارنج حاشیه باغات برای قطع پل ارتباطی میزبانی مگس میوه
  • مشکلی در تأمین آرد و نان در آذربایجان‌غربی وجود ندارد
  • توزیع روزانه پیاز در میدان مرکزی به ۳۵۰ تن رسید
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق
  • در بازار میوه‌های نوبرانه چه می‌گذرد؟
  • وضعیت بازار استان فارس دارای ثبات و بدون مشکل است
  • لزوم مبارزه با شته در باغات جوان مرکبات