Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرتیپ دوم پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به تحریم خود از سوی آمریکا در محل فرماندهی سپاه ولیعصر استان گفت: آمریکا ۴۰ سال است که دست به چنین اقدامات ابلهانه‌ای می‌زند، اما این غلط‌ها مانند گذشته روز به روز باعث مقاوم‌تر شدن ملت ایران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: توطئه‌های آمریکا و همچنین یاوه گویی‌های ترامپ روز به روز باعث اقتدار نیرو‌های مسلح و استواری رهبر معظم انقلاب شده و همواره ایشان پاسخ‌های دندان شکنی را به دشمنان می‌دهند.

سردار سرتیپ شاهوارپور اظهار داشت: در حال حاضر مردم، نیرو‌های مسلح و دولت همگی یک دست و یک صدا مقابل توطئه‌های آمریکا ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: اقدامات اخیر آمریکا نشان از ضعف این کشور و مزدوران فریب خورده دارد؛ آن‌ها دیگر هیچ نقطه امیدی به مردم ندارند، چرا که حضور میلیونی مردم خوزستان در آیین تشییع پیکر سپهبد شهید شهید قاسم سلیمانی مشت محکمی بر دهان استکبار بود.

او تصریح کرد: حضور میلیونی مردم در سراسر کشور آمریکا را برافروخته کرد در حالی که آن‌ها امید داشتند که پس از جریانات عراق و لبنان، اغتشاشات و ناامنی‌ها را از خوزستان آغاز کرده و به سراسر کشور بکشانند.

سردار سرتیپ حسن شاهوارپور اذعان داشت: توطئه‌های آمریکا باعث می‌شود ما بیشتر به حقانیت خود پی ببریم و نیرو‌های بسیجی و پاسدار در کنار نیرو‌های مسلح و دولت تا آخرین قطره خون زیر پرچم ولایت محکم و استوار ایستاده‌اند و قدمی عقب نشینی نخواهند کرد.

روز جمعه برایان هوک یکی از مقامات آمریکایی از تحریم سرتیپ دوم پاسدار حسن شاهوارپور توسط واشنگتن خبر داد که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های داخلی و خارجی داشت.

به گفته این مقامات آمریکایی این تحریم به دلیل نقض حقوق بشر در شهرستان ماهشهر در جریان اعتراضات مردم نسبت به افزایش نرخ بنزین صورت گرفته است.

به دنبال اغتشاشات اخیر در شهرستان ماهشهر تعدادی از عناصر آشوبگر با تیراندازی به سمت نیرو‌های انتظامی و امنیتی تعدادی از مردم و این نیرو‌ها را مجروح کرده یا به شهادت رساندند که عوامل اصلی این آشوب‌ها نیز شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران رژیم آمریکا نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز در این دیدار ضمن تبریک اقدام تاریخی، جهانی و برجسته توسط نیرو‌های مسلح ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی گفت: این حجم عملیات بازدارندگی با این ابزار و ادوات بی نظیر و برای اولین بار است که توسط ایران مقتدر انجام شد که ارزش بالایی دارد.     امام جمعه مهریز بیان داشت: ارتش ما شجاع، با انگیزه، توانمند و تکلیف محور است.     وی مردمی بودن، از جنس‌مردم بودن و حاضربودن در همه اقدامات حمایتی از مردم در تمامی بحرانها، مجهز بودن به تمام ادوات روز و قدرت بالای مانور‌ها در همه صحنه‌های مورد نیاز، مهیا بودن و آمادگی صد درصدی در هرشرایطی از درون و در سخت‌ترین اقلیم ها، معتقد بودن و معنویت و دفاع از دین و دیانت توسط ارتشیان را جزو چهار رکن اصلی و دارایی‌های مهم نیرو‌های مسلح و به ویژه ارتشیان عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • حمایت مردم بوشهر از عملیات تنبیهی «وعده صادق»
  • آموزش‌ مهارتی به بیش از ۱۳ هزار سرباز نیرو‌های مسلح خوزستان
  • راهپیمایی مردم یزد در حمایت از عملیات غرور آفرین وعده صادق
  • بیش از۱۳ هزار نفر از سربازان نیرو‌های مسلح خوزستان تحت آموزش‌های مهارتی قرار گرفتند
  • برگزاری راهپیمایی حمایت مردمی از دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار موشکی و پهپادی ایران
  • قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود+ فیلم
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود
  • دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز