Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@12:33:06 GMT

مرگ مرد ۷۲ ساله بر اثر سقوط از پشت بام

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۷۸۷۰

ساعت24-مرد 72 ساله قیداری که برای پر کردن تانکر آب به پشت بام منزل خود رفته بود، سقوط و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، محسن غنیمتی فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان از مرگ فردی در بیمارستان امیرالمومنین قیدار مطلع و برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از حضور ماموران انتظامی در محل حادثه و تحقیقات اولیه و اظهارات شاهدان عینی مشخص شد مرد 72 ساله برای پر کردن تانکر آب به پشت بام رفته بود که متاسفانه بر اثر سقوط جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده تصریح کرد: در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و جسد برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به وقوع چند فقره سرقت محتویان داخل خودرو در این شهرستان گفت: بررسی این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.


سرهنگ غلامرضا براتی افزود:این سارق در ساعات خلوت با پرسه زنی در سطح شهر اقدام به تخریب قفل صندوق عقب خودرو‌های پارک شده در محلات کرده و اموال داخل آنها را سرقت می‌کرد.


وی افزود: ماموران کلانتری حین گشت زنی فعال متهم را حین سرقت از یک دستگاه خودرو سواری دستگیر کردند.

سرهنگ براتی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه انجام شده علاوه بر بزه ارتکابی به ۳ فقره سرقت اموال و محتویات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر