Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@06:10:09 GMT

دستگیری تعدادی از عوامل نزاع خیابانی در شهریار

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۷۹۹۸

به گزارش تابناک به نقل از فارس از شهریار، حمید عسگری‌پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستات شهریار در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر درگیری چند شرور با قمه و شمشیر با یکدیگر در یکی از خیابان‌های این شهرستان اظهار داشت: در پی انتشار فیلم مذکور، یک اکیپ ویژه در نیروی انتظامی تشکیل و مغازه‌هایی که صاحبان آن‌ها در این درگیری حضور داشتند، پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان عمومی و انقلاب شهریار خاطرنشان کرد: همچنین افرادی که در این نزاع شرکت کرده بودند، شناسایی و تعدادی از آن‌ها نیز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و در اسرع وقت مابقی متهمان نیز دستگیر و به طور قاطع با آن‌ها برخورد خواهد شد.

عسگری پور تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز ماست و اجازه نخواهیم داد که این افراد به امنیت مردم خدشه وارد کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه رابرت مک ایر سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا دادستان شهریار درگیری قمه و شمشیر نزاع دسته جمعی مکانیسم ماشه رابرت مک ایر سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۷۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از صدور کیفرخواست پرونده اخلال در نظام ارزی کشور در این استان خبر داد.

به گزارش تسنیم، آفاقی افزود: متهم اصلی این پرونده و شرکت تجاری مرتبط با او با دریافت ارز به بهانه واردات کالا از اجرای تعهدات خود خودداری کرده و عملاً مبالغ ارزی مذکور را به نحو نامشروع تصاحب کرده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: به محض دریافت گزارش و تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات اولیه با نظارت و پیگیری معاونت حقوق عامه این دادستانی آغاز و با احراز موضوع، متهمین تحت تعقیب قرار گرفتند.

آفاقی تأکید کرد: مبارزه قاطع و بی‌امان با فساد اقتصادی در دستور کار ویژه دستگاه قضایی استان قرار داشته و پرونده‌های مشابه دیگری در دست رسیدگی است که به محض حصول نتیجه به اطلاع عموم، خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • دستگیری یکی از عوامل قطع ۷۰ اصله درخت در بهشهر
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک جنگلی سکوتپه
  • دستگیری عوامل درگیری تفرجگاه سکوتپه ساری
  • دستگیری عوامل درگیری در تفرجگاه جنگلی سکوتپه ساری
  • رفع مسدودی بیش از هزار کارت ملی در استان قزوین
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی
  • دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم
  • نزاع گفتمانی ایران و رژیم صهیونیستی درگیری ان‌ها را به نقطه فعلی محدود نخواهد کرد
  • دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته‌جمعی در خرم‌آباد