Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حضور اعضا، سرمربی و مدیر تیم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عصر امروز با حضور اعضا، مدیرعامل باشگاه، سرمربی و مدیر تیم برگزار شد.

در این جلسه محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گزارشی از روند مذاکرات برای جذب یحیی گل‌محمدی و دستیارانش به اعضای هیات مدیره ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که اعضای هیات مدیره پیش از این موافقت خود را با جذب گل‌محمدی اعلام کرده بودند و پس از توضیحات انصاری‌فرد در جریان کامل جذب کادر فنی جدید و بازیکنان خارجی قرار گرفتند.

در این جلسه که یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی هم در آن حضور داشتند مدیر تیم پرسپولیس توضیحاتی در خصوص شرایط این تیم به اعضای هیات مدیره ارائه کرد. 

همچنین یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس برنامه‌های خود را به اعضای هیات مدیره ارائه کرد. اعضای هیات مدیره برای سرمربی جدید پرسپولیس در مدت زمان قراردادش با این باشگاه آرزوی موفقیت کردند و ابراز امیدواری نمودند تا او بتواند نتایج خوب پرسپولیس را تداوم بخشد.

در ادامه این جلسه، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و تصمیمی که کمیته مسابقات برای محرومیت تیم‌های ایرانی از میزبانی اتخاذ کرده صحبت کردند.

مدیرعامل اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امیدوار هستند که کمیته اجرایی لیگ‌قهرمانان‌آسیا این تصمیم عجیب را وتو کند.

از طرف دیگر در این جلسه مقرر شد برخورد قاطعی با تصمیمات غیر ورزشی کنفدراسیون شده و  اگر تصمیم نهایی کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا، محرومیت تیم‌های ایرانی از میزبانی باشد در آن صورت همه تیم ها  از لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۰ کناره گیری کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی برخورد قاطع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عصر دیروز جلسه هم‌اندیشی به دعوت تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برای تشکیل فراکسیون واحد نیروهای انقلاب در مجلس دوازدهم تشکیل شد.

براساس گزارش ایسنا از مجلس، در ابتدای این جلسه، حجت‌الاسلام نبویان منتخب تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بر ضرورت وحدت نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد.

سپس منتخبان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و در نهایت برای تشکیل فراکسیون واحد رای‌گیری شد. حاضران در این جلسه با اکثریت آرا با تاسیس آن موافقت کردند و مقرر شد تا تشکیل اولین جلسه مجمع عمومی، فراکسیون اکثریت مجلس دوازدهم با نام موقت «فراکسیون انقلاب اسلامی» فعال شود.

موضوع دیگر این جلسه تشکیل یک هیات اجرایی موقت تا زمان انتخاب اعضای شورای مرکزی فراکسیون بود. وظیفه هیات اجرایی تهیه پیش‌نویس اساسنامه، مرامنامه و آیین‌نامه، تهیه فهرست نمایندگان برای دعوت به عضویت در فراکسیون، پیش نویس فرم عضویت و جدول زمان بندی تا انتخابات هیات رئیسه و تدارک برگزاری مجمع عمومی است.

اعضای هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی در جلسه بعدی هیات موسس فراکسیون انتخاب می شوند.

هسته اولیه تاسیس فراکسیون انقلاب اسلامی بیش از ۵۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم را برای حضور در جلسه اولیه دعوت کرده بود که از این تعداد، حدود ۴۰ نفر از منتخبان که در فهرست‌های مختلف سیاسی نیروهای انقلاب عضویت داشتند، حضور پیدا کردند.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898625

دیگر خبرها

  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده