Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم جافری روز شنبه در بازدید از نقاط حادثه خیز و مسیل انهار بروجرد، از مقاوم سازی انهار شهری با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خبر داد و اظهار داشت: در این پروژه‌ها که با هدف کنترل سیلاب‌های فصلی کلید خورده است شهرداری با اجرای پی و دیواره سنگی اقدام به مقاوم سازی دیواره‌های انهار شهری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن گلایه از کند بودن سرعت پیشرفت پروژه مرمت نهر روبروی دانشگاه آیت الله بروجردی (شهرک سنگ سراب) خواستار تسریع در روند انجام این پروژه شد و افزود: این پروژه که با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان در حال اجرا است تاکنون ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار بروجرد ادامه داد: همچنین عملیات بازسازی دیواره‌های ضلع جنوبی نهر انتهای خیابان بهارستان (ادامه نهر دره روبه) با اعتبار ۴۷۴ میلیون تومان در دستور کار شهرداری قرار گرفته است که تاکنون با اجرای ۱۴ متر مکعب دیواره سنگی به میزان ۳۵ درصد با پیشرفت فیزیکی همراه بوده است.

جافری با بیان اینکه پیشرفت و نحوه انجام کار این پروژه مورد رضایت است، گفت: دیواره‌های ضلع شمالی این نهر نیز باید هر چه سریع‌تر عملیاتی شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر شهرداری بروجرد در بیش از ۱۰ نقطه از سطح شهر در حال بازسازی و مقاوم سازی انهار شهری با اعتباری معادل ۵.۶ میلیارد تومان است.

کد خبر 4829035

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری بروجرد مدیریت شهری قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف بوشهر شهرکرد ایلام سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس گرگان قزوین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در دشتستان مقاوم سازی شد

 احمد بنافی در جلسه شورای بانک‌های استان اظهار داشت: نوسازی و مقاوم سازی منازل روستایی بسیار مهم است و دولت سیزدهم نسبت به این مهم اهتمام ویژه داشته است.

وی افزود: در ابتدای این دولت، میزان مقاوم سازی واحد‌های روستایی دشتستان حدود ۵۳ درصد بوده و با اعطای تسهیلات ارزان قیمت و بلاعوض به متقاضیان اکنون به ۵۹ درصد مقاوم سازی رسیده‌ایم.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: ان‌شاالله با برنامه ریزی و سهمیه خوبی که در پرداخت تسهیلات ارزان قیمت ساخت مسکن روستایی گرفته‌ایم تا پایان این دولت ۶۷ درصد واحد‌های مسکونی روستایی شهرستان مقاوم سازی می‌شود.

بنافی ابراز داشت: این در حالی است که متوسط مقاوم سازی واحد‌های مسکونی روستایی در کشور ۵۴ درصد است.

وی اضافه کرد: آماده‌ایم به متقاضیان ساخت مسکن در روستا‌ها تسهیلات ارزان قیمت با باز پرداخت بلند مدت بپردازیم و در این خصوص پیگیری می‌کنیم که این سهمیه در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • ۱۶۶ هزار هکتار از بافت‌های شهری فرسوده است
  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد
  • خرید بتن آماده در تهران | با مقاوم‌ترین بتن پروژه‌های خود را اجرا کنید
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان
  • ۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در دشتستان مقاوم سازی شد