Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالباری عطوان، سردبیر روزنامه اینترنتی رأی الیوم، با اشاره به تلاش مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی برای کم اهمیت جلوه دادن حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عراق، تاکید کرد آمریکا در رویارویی با محور مقاومت در منطقه شکست خواهد کرد.

اخبار سیاسی - عبدالباری عطوان در تحلیل هفتگی خود که در پایگاه اینترنتی روزنامه رأی الیوم منتشر شد، گفت: سال ۲۰۲۰ یکی از خطرناکترین سال‌ها برای امت اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدای امسال وحشتناک بود. سخنرانی (آیت الله) علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب ایران را گوش کردم. زیرا ایران در کانون طوفان قرار دارد و اصلی‌ترین تحولات منطقه مربوط به آن است. شاهد حوادث بسیار بزرگی هستیم که احتمالا ایران محور این حوادث باشد. منطقه خلیج (فارس) هم محور اصلی این حوادث خواهد بود.

سردبیر روزنامه اینترنتی رأی الیوم افزود: سخنان (آیت الله) خامنه‌ای مهم بود، زیرا تاکید کرد حمله به عین الاسد، فقط یک سیلی و نه پاسخ به ترور قاسم سلیمانی بود. اسماعیل هنیه سه بار مردانه گفت: او (سرداز سلیمانی) شهید قدس بود. بله او شهید قدس بود. چرا نباید با ایران همکاری و بر وحدت اسلامی تاکید کنیم؟ چرا نباید دو جناح اسلام را متحد کنیم و یک امت واقعی تشکیل دهیم؟ (آیت الله) خامنه ای، کسانی را که به دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل هستند، خطاب قرار داد.

وی ادامه داد: آن‌ها تصور می‌کنند اسرائیل حامی آن‌ها خواهد بود. به خدا سوگند اینطور نیست و اسرائیل‌ توانایی حمایت از خودش را هم ندارد. به خدا سوگند، اسرائیل وحشت زده است. اسرائیل از بحران سیاسی، اقتصادی و نظامی رنج می‌برد. با شهادت یک نفر، راهبرد‌ها و اجرای برنامه‌ها تغییر نمی‌کند و تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد، بلکه ادامه پیدا می‌کند. آمریکایی‌ها اعلام کردند ۱۱ نفر در حمله موشکی به پایگاه عین الاسد، زخمی شدند‌، ترامپ می‌گفت: هیچ کسی در این حمله آسیب ندیده است. ترامپ دروغگو و پسر دروغگوست. او واقعیت‌ها را پنهان می‌کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی حمله موشکی ایران اخبار سیاسی آمریکا و رژیم صهیونیستی ایران خلیج فارس عبدالباری عطوان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۸۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامی داشت سردار حجازی و شهدای کنسولگری دمشق در بهمئی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ فرمانده پدافند هوایی بهبهان در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمد حجازی و شهدای کنسولگری دمشق در بهمئی گفت: شهید حجازی فرمانده دلیر و شجاع ایران اسلامی ، فرماندهی چند وجهی بود و در صحنه‌های ستادی، فرماندهی و میدانی و فرهنگی بسیار توانمند بودند.
سرهنگ بابائی با اشاره به عملیات وعده صادق و حملات گسترده سپاه پاسداران به رژیم غاصب اسرائیل افزود: وعدۀ صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی به حقیقت پیوست و قدرت ایمان و اقتدار ایران برگ دیگری را در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این مراسم که با حضور قشر‌های مختلف مردم در محل مسجد حضرت صاحب الزمان شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام مقام و شهدای کنسولگری دمشق گفت: عملیات افتخار آمیز هفته گذشته در تنبیه رژیم خبیث اسرائیل فراموش نشدنی است و تقویت جبهه مقاومت، تثبیت امنیت ملی و تمامیت ارضی یکی از دستاورد‌های بزرگ این عملیات در "وعده صادق" بود.
سرهنگ مهدی غلامی نژاد حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سردار زاهدی و همراهانش را از نادانی و بی تجربگی این رژیم خواند و گفت: مشت محکمی که اسرائیل غاصب در تلافی این حمله دریافت کرد در تاریخ ماندگار خواهد شد.
وی گفت: شهید"سیدمحمدحجازی" بیش از ۴۰ سال از عمر خود را وقف دفاع از انقلاب اسلامی و نیرو‌های مقاومت کرد و یکی از فرماندهان نام‌آشنا در جبهه مقاومت بود.
سردار حجازی در دوره‌ای جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه بود و ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید.
روز دوشنبه سیزدهم فروردین ۱۴۰۳، جنگنده‌های اف- ۳۵ وابسته به نیروی هوایی ارتش اسرائیل با ورود به آسمان جولان اشغالی به وسیله شش موشک هدایت شونده ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را هدف قرار دادند در این حمله تروریستی جمعی از فرماندهان ارشد سپاه قدس و مستشاران ایرانی به شهادت رسیدند.

دیگر خبرها

  • مقام حزب الله: آینده پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ ایران دستخوش تغییر خواهد شد
  • بازتاب خارجی سخنان رهبر انقلاب پس از حملات متقابل ایران و اسرائیل | مهم ظهور قدرت ایران بود
  • مُهر پایان طوفان الاقصی و وعده صادق بر دوره آمریکایی خاورمیانه
  • ماشین جنگی اسرائیل در رفح زمینگیر می‌شود
  • تصمیم بی سابقه آمریکا برای تحریم یک واحد از ارتش اسرائیل/  تصویب کمک نظامی ۲۶ میلیارد دلاری آمریکا به اسرائیل/ حمله پهپادی مقاومت عراق در جولان اشغالی/ احضار سفرای چند کشور توسط اسرائیل
  • مراسم گرامی داشت سردار حجازی و شهدای کنسولگری دمشق در بهمئی
  • عطوان: حملات تلافی‌جویانه حشدالشعبی در راه است
  • تحلیل اکونومیست؛ ایران تابوی حمله به اسرائیل را شکست
  • اکونومیست: ایران تابوی حمله به اسرائیل را شکست
  • حمله تنبیهی ایران، برتری قدرت بازدارندگی محور مقاومت را ثابت کرد