Web Analytics Made Easy - Statcounter

آوس با درخشش ستاره ایرانی خود مقابل پورتیموننسی به برد پُر گل رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه مسابقات هفته هفدهم و پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر پرتغال، تیم آوس که میلاد محمدی را بعد از گلزنی اخیرش و مثل همیشه در خط حمله داشت، از ساعت ۱۹ امشب به مصاف تیم رده هفدهمی پورتیموننسی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اما در دقیقه ۵۱ ولینتون جونیو با فرار از بین مدافعان پورتیموننسی و شوت محکم گل اول بازی را برای آوس به ثمر رساند تا یاران محمدی برای برتری خانگی امیدوار شوند.

مهرداد محمدی که تلاش زیادی برای ایجاد موقعیت روی دروازه پورتیموننسی داشت، در دقیقه ۷۴ با فرار سریع از میانه زمین و یک پاس در عمق از بین دو بازیکن حریف، توپ را به زیدان بانژاکی رساند تا این بازیکن ۲۱ ساله گل دوم آوس را بزند.

در حالی که فقط پنج دقیقه از این گل گذشته بود، پاس در عرض جونیور از سمت چپ محوطه جریمه پورتیموننسی را مهرداد محمدی با حضور به موقع در محوطه ۶ قدم حریف به راحتی تبدیل به گل کرد تا آوس با ۳ گل پیش بیفتد.

تیم آوس که در این فصل ۱۴ باخت و تنها دو برد داشت، امشب موفق شد به روند ناکامی‌ها و سه باخت اخیرش خاتمه دهد و بهترین پیروزی فصل را با نتیجه ۳ بر صفر مقابل پورتیموننسی تجربه کند تا ۹ امتیازی شود و با وجود قعرنشین ماندن در جدول لیگ برتر پرتغال، فاصله خود با این تیم را به ۵ امتیاز کاهش دهد.

مهرداد محمدی، ستاره ایرانی آوس نیز که در ۱۵ مسابقه اخیرشان ۶ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل داده بود، امشب موفق شد آمار گل‌های خود را به ۷ و پاس گل‌ها را به عدد ۵ افزایش دهد تا به رده پنجم برترین گلزنان و رتبه سوم برترین پاسورهای لیگ برتر پرتغال صعود کند و عملکرد خیره کننده‌ای در تیم قعر جدولی آوس داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ پرتغال فوتبال آوس مهرداد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و چهارم لیگ برتر| شمس آذر به سختی باخت/ استقلال صدر جدول را از پرسپولیس پس گرفت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و شمس آذر قزوین در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در نهایت استقلال ۳ بر ۲ برنده شد.

داور: سید وحید کاظمی

اخطار: محمدرضا رضایی و علیرضا جعفرپور (شمس آذر)

گل‌ها: مهرداد محمدی (۲۱و ۵۰ پ) و محمدحسین مرادمند (۷۷) (استقلال) ؛ فراز امامعلی (۸۳) و مجتبی فخریان (۸۵) (شمس آذر)

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی (۱+۹۰- میلاد فخرالدینی)، ابوالفضل جلالی (۱+۹۰- جعفر سلمانی)، مهرداد محمدی (۷۵- پیمان بابایی)، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس، جلال الدین ماشاریپوف (۷۹- امید حامدی‌فر) و گوستاوو بلانکو.

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی (۵۴- فراز امامعلی)، امیر محمد نسایی، عیسی مرادی، امیر مسعود سرآبادانی (۸۱- سجاد جعفری)، محمدرضا رضایی، محمد پاپی، حسین گودرزی، صادق آلبوصبیح، هومن ربیع‌زاده و علی آزادمنش.

استقلال در هر دو نیمه تیم برتر زمین نشان دد. در نیمه نخست مهرداد محمدی آبی‌ها را پیش انداخت. در اوایل نیمه دوم استقلال به گل دوم و در ادامه به گل سوم رسید. در حالی که به نظر می‌رسید آبی‌پوشان برتری قاطعی داشته باشند در عرض دو دقیقه شمس آذر دو گل زد و فاصله را به حداقل کشاند. نتیجه‌ای که تا پایان باقی ماند.

استقلال با این پیروزی ۵۳ امتیازی شد و دوباره بالاتر از پرسپولیس به صدر جدول بازگشت. شمس اذر هم با همان ۳۱ امتیاز در رتبه هفتم باقی ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت استقلال به صدر جدول با برتری مقابل شمس آذر
  • پیروزی ۳ بر ۲ شاگردان نکونام
  • استقلال ۳ - شمس آذر ۲ | برد سخت آبی‌ها مقابل شاگردان دقیقی
  • استقلال ۳ - شمس آذر ۲/ برد سخت آبی‌ها مقابل شاگردان دقیقی
  • هفته ۲۴ لیگ برتر/ برد پر استرس استقلال؛ بازگشت آبی‌ها به صدر با گام‌های لرزان
  • بازگشت استقلال به صدر جدول با ۱۰ دقیقه پراسترس! + فیلم
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| شمس آذر به سختی باخت/ استقلال صدر جدول را از پرسپولیس پس گرفت
  • استقلال مُرد تا برد ؛ نکونام غفلت نکرد | هیجان در لیگ برتر به نقطه جوش رسید
  • برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر