Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العالم، منابع محلی در یمن از کشته شدن ۲۴ نفر و زخمی شدن ۲۰ نفر دیگر از شبه نظامیان وابسته به عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن در حمله موشکی به مارب خبر دادند.

کد خبر 4829033.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن ارتش یمن مأرب یمن ایالات متحده آمریکا ایران عراق قاسم سلیمانی دونالد ترامپ انتقام سخت موشکی رژیم صهیونیستی لیبی سوریه روسیه برجام ترکیه انگلیس عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۸۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال هواپیمای نتانیاهو به جای امن هنگام حمله موشکی

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از المیادین، روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز در گزارشی به نقل از یک مقام اسرائیلی گفته است به نظر می‌رسد اسکادران پهپادهای ایرانی که به اسرائیل هجوم آوردند، برای بررسی واکنش‌های اسرائیل و ردیابی مکان‌ها و مسیرهای سامانه‌های پدافندی و دفاعی ارتش اسرائیل طراحی شده بودند.

در گزارش فایننشال تایمز به یک موضوع دیگر هم اشاره شده و آن اینکه یک مقام اسرائیلی اعتراف کرده است که با نزدیک شدن موشک‌های ایران به آسمان اسرائیل، هواپیمای اختصاصی بال صهیون (صهیون وینگ) که هواپیمای رسمی بنیامین نتانیاهو به عنوان نخست‌وزیر و همچنین هواپیمای رسمی رئیس رژیم اسرائیل است، از پایگاه هوایی نواتیم بلند و به جای دیگری منتقل شده است.

در این گزارش گفته نشده که هواپیمای اختصاصی نتانیاهو پس از پایگاه هوایی نواتیم در کجا مستقر شده تا از حملات موشکی ایران در امان باشد، اما تاکید شده است که به دلیل حمله موشکی ایران، مقامات تل آویو ناگزیر به جابه جایی هواپیمای ویژه نخست وزیری به جای دیگری شده‌اند.

هواپیمای اختصاصی بال صهیون (صهیون وینگ) طی همه سال‌های گذشته در پایگاه هوایی نِواتیم متعلق به نیروی هوایی مستقر بوده است.

روز گذشته شبکه المنار به نقل از منابع آگاه اعلام کرده بود که ایران پایگاه هوایی نواتیم در جنوب فلسطین اشغالی را با ۱۵ موشک هدف قرار داده است. منبع مذکور اشاره کرد که در پی این حمله، خسارات زیادی به این پایگاه وارد شده و به طور کلی از روند فعالیت خارج شده است.

پایگاه هوایی نواتیم در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه صحرای نقب و در نزدیکی شهر بئر السبع قرار دارد، با برخورداری از یک باند پرواز ۳۴۰۰ متری، آشیانه و پایگاه اصلی جنگنده‌های F-۳۵ رژیم صهیونیستی است.

بهمن‌ماه سال گذشته نیروی هوافضای سپاه، طی رزمایشی تهاجم موشکی به نمونه شبیه‌سازی شده آشیانه‌های این پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی را تمرین کرده بود. این پایگاه از مرزهای غربی ایران، حدود ۱۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد. این پایگاه یکی از بزرگ‌ترین پایگاه‌های هوایی در رژیم صهیونیستی است و دارای سه باند با طول‌های مختلف است. جت‌های جنگندهٔ رادارگریز، هواپیماهای ترابری، هواپیماهای تانکر و هواگردهای شناسایی / تشخیص الکترونیکی و همچنین هواپیماهای بال صهیون موسوم به «ایر فورس وان اسرائیل» در آنجا مستقر هستند.

دیگر خبرها

  • اهمیت حمله موشکی ایران به نواتیم چه بود؟ / پیام روشن حمله به مهم‌ترین و امن‌ترین پایگاه هوایی صهیونیست‌ها
  • اهمیت حمله موشکی ایران به نواتیم چه بود؟
  • وزیر خارجه اسرائیل: تل‌آویو به دنبال حمله دیپلماتیک به ایران است
  • تل‌آویو: قبل از آنکه دیر شود، جلوی برنامه موشکی ایران باید گرفته شود
  • حملات موشکی حزب الله به مرکز رادار و ۳ پایگاه نظامی صهیونیست‌ها
  • انتقال هواپیمای نتانیاهو به جای امن هنگام حمله موشکی
  • افشای جزئیات تازه از ضربه موشکی ایران به دو پایگاه اسرائیل
  • واکنش علی لاریجانی به عملیات «وعده صادق»
  • واکنش علی لاریجانی به عملیات «وعده صادق»
  • ضربات موشکی سپاه به اسرائیل؛ چند موشک بالستیک شلیک شد؟