Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@05:08:56 GMT

بازیکن ژرژ مندس چگونه سر از ایران در آورد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۸۴۶۷

بازیکن ژرژ مندس چگونه سر از ایران در آورد؟

تیم تراکتور که در بازار نقل و انتقالات زمستانی فعالیت چندانی نداشت، امشب یک مهاجم الجزایری به خدمت گرفت.

 

 

به گزارش "ورزش سه"،  تراکتور در نیم فصل اول چهار بازیکن خارجی داشت که به جز میمبلا که در مقاطعی به این تیم کمک کرد، بقیه آن ها نمایش قابل قبولی نداشتند. از میان خارجی های تراکتور، فورچونه و مازولا ضعیف تر از حد انتظار بودند و سوگیتا که برای دومین سال در تبریز بازی می کرد، با مشکل مصدومیت مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین مساله باعث شد ساکت الهامی در بازی هایی که هدایت تراکتور را به عهده داشت، از بازیکنان خارجی تیمش استفاده نکند.


حالا در شرایطی که فصل نقل و انتقالات زمستانی به پایان رسیده و تیم ها فقط می توانند بازیکن آزاد جذب کنند، تراکتور با یک مهاجم الجزایری به نام عکاشه (اوچاکا) حمزاوی به توافق رسیده است.

 

 


این مهاجم 29 ساله، با 185 سانتی متر قد، چپ پا است و در هر سه پست مهاجم نوک، وینگر راست و وینگر چپ بازی کرده. بهترین دوران فوتبال او به حضور در تیم دیپورتیو ناسیونال پرتغال برمی گردد که 41 بار در این تیم بازی کرد و 7 گل هم زد.


او در سال 2017 برای مدتی به صورت قرضی به کشورش بازگشت و از ابتدای سال 2019 هم به صورت قطعی از ناسیونال جدا شد و در لیگ الجزایر مشغول شد اما یک مصدومیت 4 ماهه، فرصت زیادی برای بازی کردن او ایجاد نکرد و حمزاوی فقط در 2 بازی به میدان رفت.

 

*شبی که حمزاوی پرتغال را ترساند
سه سال پیش در جریان یک بازی لیگ پرتغال، عکاشه حمزاوی بسیار خبرساز شد. او در بازی تیمش مقابل چاوز در میانه‌های میدان برای زدن یک ضربه سر بلند شد اما در همان لحظه کارلوس پونک، هافبک حریف برای زدن توپ بلند شد که نتیجه این اتفاق برخورد شدید دو بازیکن از ناحیه سر بود.

 

 

 


در این برخورد پونک ضربه شدیدی به پشت سر حمزاوی زد که باعث شد مهاجم الجزایری ناسیونال نقش بر زمین شود. بی‌حرکت بودن حمزاوی بازیکنان حاضر در زمین را ترساند. برای رسیدگی هرچه سریع‌تر به وضعیت حمزاوی آمبولانس وارد زمین چمن شد و او را در میان بهت و وحشت بازیکنان دو تیم به بیمارستان انتقال داد. البته نگرانی اعضای دو تیم خیلی دوام نداشت چرا که مدیر باشگاه ناسیونال ساعاتی پس از این حادثه اعلام کرد که بازیکن تیمش به حالت عادی برگشته است و مشکل خاصی ندارد.

 

*مهاجمی با یک سوپر ایجنت
عجیب ترین نکته درباره عکاشه حمزاوی این است که مدیربرنامه های او یکی از مشهورترین سوپرایجنت های جهان است. ژرژ مندس پرتغالی که ستاره هایی مثل کریس رونالدو، ادرسون، فابینیو، خامس رودریگز، آنخل دی ماریا، برناردو سیلوا، دیه گو کاستا و بسیاری از چهره های مشهور را دراختیار دارد، مدیر برنامه های این بازیکن الجزایری است.

تراکتور نقل و انتقالات نیم فصل 1398

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور نقل و انتقالات نیم فصل 1398

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لدلی کینگ: تیری آنری بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر انگلیس است

مدافع سابق تاتنهام، تیری آنری را بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر معرفی کرده است. 

طرفداری | از تیری آنری به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر انگلیس یاد می‌شود. مهاجم فرانسوی توپچی‌ها در کنار دو بار قهرمانی با این تیم در سطح اول فوتبال انگلیس، چهار بار فاتح کفش طلا لقب گرفت که یک رکورد محسوب می‌شود. آنری دو بار در فصل‌های 04-2003 و 06-2005 به عنوان برترین بازیکن سال لیگ برتر شناخته شد. لدلی کینگ، مدافع سابق تاتنهام و تیم ملی انگلیس در پادکست FIVE پیرامون آنری گفته است:

برای من تیری آنری بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر انگلیس است. چرا؟ به خاطر اتفاقات داخل زمین. عاشق بازی آنری در پست وینگر چپ بودم، مهار او امکان‌پذیر نبود. 

وقتی به داخل محوطه جریمه حرکت می‌کرد و صاحب توپ می‌شد، شروع می‌کرد به دریبل زدن و این موضوع برای هر مدافعی یک کابوس واقعی محسوب می‌شد. می‌توانست از پشت سر شما فرار کند؛ بازیکنی تکنیکی و قوی بود. همه چی داشت. او تنها مهاجمی بود که احساس می‌کردم در یک روز ضعیف هم می‌تواند من را با دردسر جدی مواجه کند.

کینگ ادامه می‌دهد:

کریستیانو رونالدو وینگر بود، موضوعی که با این بحث (بهترین مهاجم) متفاوت است. رونی؟ بازیکن با کیفتی بود، درست مثل دیمیتار برباتوف اما نه به اندازه تیری آنری. رود ون نیستلروی بازیکن داخل محوطه جریمه بود. در خارج از محوطه ترسی از او نداشتم. 

تیری آنری طی دوران حضور در آرسنال، طی 258 بازی در لیگ برتر انگلیس، آمار 175 گل و 74 پاس گل را به ثبت رساند. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • لدلی کینگ: تیری آنری بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر انگلیس است
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • مهدی قایدی: طارمی مهاجم باهوشی است/ گلم را به او تقدیم می کنم
  • قایدی: نتوانستیم کیفیت واقعی‌مان را نشان دهیم
  • سیدحسین، سرزن‌ترین بازیکن تیم ملی!
  • فوتبالیست دورگه ایرانی - دانمارکی که در ایتالیا عاشق «تراکتور» است
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!