Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : مه یکی از خطرناک‌ترین شرایط آب و هوایی است که رانندگان با آن مواجه هستند، قرار گرفتن در مه غلیظ باعث کاهش دید راننده شده و تقریبا هیچ چیزی دیده نمی‌شود.

او گفت : افراد حتی الامکان از رانندگی در شرایط مه آلود خودداری و زمانی هم که مجبور به این کار شدند با حداقل سرعت رانندگی کرده و استفاده از چراغ مه شکن و در صورت فقدان از چراغ جلو با نور پایین استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حیدری افزود: در صورت تراکم ترافیک در مه غلیظ در صورت امکان وسیله نقلیه را در جای مناسبی متوقف کرده و تا زمانی که فاصله ایمن از جلو فابل مشاهده نباشد حرکت نکرده و در حین حرکت از خطوط وسط و کنار جاده برای ادامه مسیر استفاده شود.

رئیس پلیس راه استان گفت: در صورت بخار کردن شیشه جلو از دستگاه تهویه خودرو استفاده شود و یا شیشه سمت راننده را مقداری پایین آورده تا بخار حاصله از بین رفته و مانع دید نگردد و با استفاده از چراغ‌ها و فلاشر حضور خود در جاده را به دیگران اعلام کنید..

او گفت: رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی و قرار دادن زمان بیشتر برای مسافرت و توجه به هشدار‌های پلیس از مهمترین الزامات برای رانندگی در آب و هوای مه آلود است .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ترافیک مه غلیظ کاهش دید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران‌زمین، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان در برخوار جان باخت
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • بازسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی پایتخت
  • چراغ های راهنمایی و رانندگی ترمیم می شود