Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-24@01:05:20 GMT

گزارش ترامپ از ترور سردار سلیمانی

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۸۵۴۲

گزارش ترامپ از ترور سردار سلیمانی

خرداد: در حالی که دولت ترامپ پس از ترور و شهادت سردار سلیمانی تا کنون سه بار از ارائه توضیح در این خصوص به کنگره و مجلس نمایندگان اجتناب کرده است، شبکه سی ان ان گفت که ترامپ در میهمانی جمعه شب خود با جمهوریخواهان گزارشی در باره این ترور ارائه کرد.


به گزارش خرداد ،شبکه سی ان ان شنبه شب با استناد به نوار صوتی که از سخنرانی ترامپ بدست آورده است، افزود، ترامپ در کلوپ مارلاگو در پالم بیچ فلوریدا گزارشی از لحظات ترور سردار سلیمانی را برای جمهوریخواهان ارائه کرد و مدعی شده که در کاخ سفید تمام جزئیات این ترور را مشاهده می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش سی ان ان، ترامپ گفت که مقامات امنیتی و ارتش آمریکا کل عملیات ۲ دقیقه و یازده ثانیه ای ترور سردار سلیمانی را برای وی شرح می‌دادند.
سی ان ان افزود، این جزئیاتی بود که ترامپ درباره حمله هواپیماهای بدون سرنشین و ترور سردار سلیمانی ارائه کرده است.
پیش از این کاخ سفید از ارائه جزئیات عملیات شهادت سردار سلیمانی به نمایندگان کنگرخ خودداری کرده بود.
براساس گزارش سی ان ان، کاخ سفید به طور ناگهانی سه جلسه طبقه‌بندی شده برای ارائه گزارش به کنگره در مورد ترور سردار سلیمانی و بحران جاری با ایران را لغو کرده است. نمایندگان سنا و مجلس نمایندگان به سی ان ان گفتند که وزارت امورخارجه آمریکا دو جلسه توجیهی را که برای روز چهارشنبه گذشته تعیین کرده بود را به طور ناگهانی لغو کرد.  
به دنبال ترور شهید سردار سلیمانی، سپاه پاسداران بامداد چهارشنبه ۱۸ دی  با ۱۳ فروند موشک بالستیک پایگاه نظامیان آمریکا در عین الاسد در استان الانبار در غرب عراق و پایگاه الحریر در اربیل در شمال این کشور را مورد هدف قرار داد و موجب زخمی شدن دهها آمریکایی شد.
دولت امریکا تلاش کرد تلفات نیروهای اشغالگر خود بر اثر عملیات ایران را مخفی کند اما پنتاگون دیروز (جمعه) بعد از یک هفته انکار بالاخره اعتراف کرد که 11 نیروی نظامی آمریکا پس از حمله موشکی ایران دچار آسیب مغزی شده و برای درمان به کویت منتقل شده‌اند؛ این در حالی است که گزارش رسانه‌های مختلف حاکی از خسارت‌ها بیشتری نیز هست.
سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ماه جاری در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند. برچسب ها: ترامپ ، ترور سردار سلیمانی

منبع: خرداد

کلیدواژه: ترامپ ترور سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رم در هفته سی‌وسوم سری آ از بولونیا میزبانی کرد و برابر مهمانش با نتیجه سه بر یک شکست خورد. در این بازی سردار آزمون از دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام راهی میدان شد و موفق شد در دقیقه ۵۶ تنها گل تیمش را به ثمر برساند.

بولونیا در این بازی توسط اوساما العزوزی (دقیقه ۱۳)، یوزوآ زیرکزی (۴۵) و الکسیس سالماکرز (۶۵) به گل رسید.

به گزارش ایسنا، سردار آزمون در صحبت‌هایی بعد از بازی گفت: گاهی بازی‌ها اینگونه پیش می‌رود. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته برد بود. بدیهی است که سه امتیاز را می‌خواستیم ولی در فوتبال گاهی می‌برید و گاهی می‌بازید. ما به راهمان ادامه می‌دهیم و با وجود این نتیجه دست از تلاش نخواهیم نکشید.

او درباره گلزنی در این دیدار با وجود نبودنش در ترکیب اصلی نیز افزود: وظیفه کسانی که از روی نیمکت می‌آیند این است که تا جایی که می‌توانند به تیم کمک کنند. این وظیفه ماست. همه ما باید به تیم کمک کنیم و خوشحالم توانستم گلزنی کنم.

این سومین گل سردار آزمون در این فصل برای رم بود. این بازیکن ایرانی که به‌تازگی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته، آماده است در لیگ اروپا نیز به تیمش کمک کند. رم با هدایت دانیله دروسی توانسته است به نیمه‌نهایی لیگ اروپا راه یابد و باید در این مرحله به مصاف بایر لورکوزن، قهرمان بوندسلیگا، برود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898603

دیگر خبرها

  • صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد
  • سیاستمدار اسرائیلی: الان وقت جنگ با ایران است؟ / ترور سردار زاهدی یک تصمیم کوته بینانه است
  • روایت روزنامه عبری از فروپاشی بازدارندگی اسرائیل
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • پمپئو در کتابش درباره راضی کردن ترامپ به ترور سردار سلیمانی چه نوشته است؟