Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در اطلاعیه ای اعلام کرد: «به اطلاع عموم دانشجویان، اساتید و کارکنان محترم می‌رساند، به علت بارش شدید برف و برودت هوا، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان فردا یکشنبه ۲۹ دی ماه، تعطیل بوده و زمان جدید امتحانات فردا متعاقبا از طریق کانال دانشگاه به اطلاع دانشجویان می‌رسد».

در اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز آمده است:

«به دنبال بارش برف، برودت هوا و یخبندان در مسیرهای مواصلاتی آذربایجان شرقی و احتمال بروز حوادث ناگوار در مسیرهای منتهی به دانشگاه، کلیه امتحانات واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی استان در شیفت صبح روز یکشنبه ۲۹ دی ماه ۹۸ با یک ساعت تاخیر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب امتحان ساعت ۸:۳۰ در ساعت ۹:۳۰ و امتحان ساعت ۱۱ در ساعت ١٢ برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، با توجه به شرایط خاص دانشگاه آزاد واحد مراغه امتحانات این واحد با دو ساعت تاخیر شروع می‌شود، همچنین کلیه واحدهای استان نیز از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود. همچنین زمان شروع به کار همکاران محترم واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی استان و تبریز نیز در روز یکشنبه ۲۹ دی ماه ساعت ۹ صبح خواهد بود».

در همین حال دانشگاه تبریز نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: "به دنبال بارش برف، برودت هوا و یخبندان، تمامی کلاس‌های درسی و همچنین امتحانات قبل از ظهر فردا یکشنبه ۲۹ دی ماه در دانشگاه با یک ساعت تاخیر برگزار خواهد شد و فعالیت‌های اداری کلیه واحدهای اداری دانشگاه تبریز نیز فردا با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد".

مناطق مختلف آذربایجان شرقی از سه روز پیش شاهد بارش برف است، به گونه ای که ارتفاع برف در برخی از شهرستان ها به بیش از ۴۰ سانتی متر می رسد.

برچسب‌ها تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی بارش برف تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان

مفتخری گفت:طی هماهنگی با سازمان انتقال خون استان آذربایجان شرقی و هلال احمر مهربان مردم این شهر در یک اقدام خداپسندانه با اهدای ۱۷۹واحد خون به یاری بیماران نیازمند در بیمارستان‌ها شتافتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی