Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی که به منظور بازدید از خسارت سیل اخیر به سیستان و بلوچستان سفر کرده است، در جمع خبرنگاران در چابهار اظهار کرد: امروز با همراهی رئیس‌جمهور به این استان سفر و از منطقه دشتیاری بازدید کردم و فرصتی دست داد تا در مناطقی با کشاورزان به‌صورت مختصر صحبت داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه در مدت یک و نیم ماه گذشته نیز سفری به سیستان و بلوچستان داشتم، افزود: در آن سفر نیز از مناطق کشاورزی و پروژه آبیاری این استان بازدید کردم و جلساتی هم در این خصوص با همکاران داشتم.

کشاورز با تأکید بر اینکه سعی می‌کنم در زمان سیل در منطقه حضورداشته باشم، یادآور شد: در سیل استان گلستان ۲ بار و در سیل استان خوزستان ۳ بار در منطقه حاضر بودم.

وی با اشاره به سفر خود همراه با رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل مشکلات کاری و هماهنگی با سفر رئیس‌جمهور، امروز به همراه سه نفر از معاونین وزارت جهاد کشاورزی در منطقه حاضر شده‌ام و معاونین وزارت جهاد کشاورزی از منطقه بازدید و گزارش‌هایی را در این زمینه اعلام کرده‌اند.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: بنا بر گزارش‌ها خسارت برای کشاورزان و باغداران جدی است و در این زمینه ما برآوردها را به وزارت کشور منعکس کردیم.

وی افزود: قطعاً دولت برآورد خسارت را بررسی و از طریق ستاد بحران اقدامات لازم انجام خواهد شد و من نگرانی از این بابت ندارم.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در پایان به کشاورزان خاطر نشان کرد: برای کشت محصولاتی نظیر سورگوم، ذرت و ماش بذر مورد نیاز آماده شده و در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پیکر ۲ کودک سراوانی با تلاش نیروهای هلال احمر در رودخانه ماشکید سراوان پیدا شد.

سیدمحمد مهدی سجادی افزود: عصر سوم اردیبهشت ماه گزارشی مبنی بر غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان جهت امدادرسانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

وی ادامه داد: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه‌ها، بلافاصله یک تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۲۰ ساعت تلاش مستمر نیروهای امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه پیکر ۲ کودک ۱۰ و ۱۳ساله در رودخانه ماشکید پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر مربع از بلوچستان را درگیر کرد
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر را درگیر کرد
  • خرید ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان