Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@13:35:11 GMT

جریان دوباره آب در رودخانه زاینده رود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۸۶۲۶

جریان دوباره آب در رودخانه زاینده رود

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اصفهان زاینده رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، منصور شیشه فروش پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع حوادث شکستگی در خطوط لوله آب و فاضلاب در استان اصفهان اظهار کرد: یکی از این حوادث مربوط به شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان بود.

وی با بیان اینکه این حادثه ساعت ۱۴ روز شنبه در منطقه یزدآباد سین کاشان اتفاق افتاده است، ادامه داد: این حادثه باعث هدررفت بخشی از آب شرب و آبگرفتگی در خیابان‌ها شد که در نهایت این آب به سمت رودخانه هدایت شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با بیان اینکه این حادثه خسارتی را به دنبال نداشت، ابراز کرد: علت این حادثه ترمیم قنات با استفاده از بیل مکانیکی بود که این بیل با لوله برخورد کرده و لوله ۹۰۰ میلیمتری انتقال آب را شکسته بود.

وی با بیان اینکه به دنبال شکستگی این لوله انتقال آب در زمینه تأمین آب شرب مشکلی ایجاد نشد، اضافه کرد: ساعت ۲۱ شنبه نیز اصلاح لوله انجام و مجدد در مدار توزیع قرار گرفت.

شیشه فروش با بیان این حادثه سال گذشته نیز تکرار شده است، افزود: سال گذشته این حادثه منجر به آبگرفتگی سایت مسکن مهر کاشان شد و از آنجایی که مسؤولیت نگهداری این خط بر عهده آب منطقه‌ای است ضروری است که با همکاری اداره آب و فاضلاب کاشان نسبت به حفاظت از این خط بیش از گذشته توجه داشته باشد.

وی تاکید کرد: حریم خطوط لوله باید رعایت شود و هر دستگاهی قصد حفاری و انجام عملیات عمرانی را داشته باشد باید حریم و حدود تخصصی شبکه‌ها را رعایت کنند تا از این دست حوادث جلوگیری شود.

کد خبر 6085227

دیگر خبرها

  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود
  • صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌‍رود ممنوع است
  • (تصاویر) مادی‌های زاینده‌رود، میراث چندهزارساله مهندسی آبی
  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!
  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)
  • عملیات ترمیم خط لوله انتقال آب از زاینده رود به کاشان
  • تعمیر شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان
  • علت شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان اعلام شد
  • علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟
  • نبرد فلزی‌های لیگ در کنار زاینده رود