Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناکامی در گلزنی، چیزی است که فرانک لمپارد فصل جاری چلسی را در آن خلاصه می‌کند.

طرفداری- باخت دقایق پایانی چلسی برابر نیوکاسل، شوک بدی را به این تیم وارد کرد. حالا منچستریونایتد این فرصت را دارد تا فاصله‌اش با رتبه چهارم را به عدد 2 برساند. فرانک لمپارد پس از مسابقه مقابل نیوکاسل در کنفرانس خبری حاضر شده و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فوتبال لندن، لمپارد به سوالات زیر پاسخ داد:

بازی مقابل نیوکاسل

گلزنی نکردیم. این داستان تمام فصل ما است. نمی‌توانیم فقط بر روی تامی اتکا کنیم. باید بتوانیم از تمامی محوطه جریمه استفاده کرده و گلزنی کنیم. این فوتبال است و نمی‌توانم به چیزی انتقاد داشته باشم. نمی‌توانیم در محوطه جریمه خودی ضربه سر زده و توپ را دور کنیم.

برد در بازی‌ها

می‌خواهیم در تمامی مسابقات پیروز شویم. توپ را به حرکت در می‌آوریم اما فقط در فواصل کوتاه این اتفاق می‌افتد. بیش‌تر از این نمی‌توانیم تمرین کنیم. استعدادهای زیادی در تیم وجود دارد و تا لحظات پایانی نیز بازی را کنترل کردیم.

درباره مصدومیت جیمز، ارزیابی داشته اید؟

نه و امیدوارم مورد خاصی نباشد.

خرید بازیکن در ژانویه

تا وقتی قطعی نشود، مهم نیست. می‌دانیم برای تقویت تیم به چه مواردی نیاز داریم ولی خواهیم دید چه می‌شود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!

کریستیانو رونالدو پس از شکست ۲-۰ پرتغال در دیدار دوستانه مقابل اسلوونی با عصبانیت زمین بازی را ترک کرد. این فوق ستاره ۳۹ ساله در بازی قبلی مقابل سوئد کنار تیمش حضور نداشت و شب گذشته به ترکیب اصلی بازگشت تا در ورزشگاه خانگی اسلوونی بازی کند.

پرتغال با ۱۱ برد متوالی در بازی‌های گذشته وارد این بازی شده بود و احتمال شکست تیم تحت هدایت روبرتو مارتینز بسیار کم بود. با این حال، گل‌های آدام سرین و تیمی السنیک موجب برتری میزبان شد که در مقابل رونالدو را خشمگین کرد.

پس از سوت پایان بازی مشخص شد که رونالدو با عصبانیت درحال ترک زمین است. او به نزدیکی خط کناری که رسید خطاب به داور چهارم با انگشت دستانش عدد ۲ را نشان داد.

اعتراض رونالدو با عدد ۲ به صحنه‌های مشکوک این بازی از نظر خودش اشاره داشت که باید پنالتی اعلام می‌شد و به همین دلیل نسبت به قضاوت داور این بازی عصبانی بود.

موضوع جالب اینجاست که او فقط اعتراض نداشت و الفاظ ناشایستی را خطاب به داور چهارم به زبان آورد. لب‌خوانی ویدیویی که از جایگاه ویژه توسط تماشاگران منتشر شده صورت رونالدو را به صورت کامل نشان می‌دهد که پس از اشاره به ۲ پنالتی از عبارت "لعنت به تو" هم استفاده می‌کند.

صحنه‌ای که بیشتر رونالدو به آن اعتراض داشت در دقیقه ۴۰ بود. او در محوطه جریمه حریف سرنگون شد و اعتقاد به اعلام یک ضربه پنالتی داشت، اما داور بازی با او هم عقیده نبود و تصمیم به ادامه بازی گرفت.

این توهین می‌تواند برای کاپیتان پرتغال عواقب سختی داشته باشد. توهین واضح به مقام رسمی مسابقه برخلاف قوانین یوفا و فیفاست که مطمئنا برای این ستاره محرومیتی در پی خواهد داشت.

پرتغال در جریان این بازی ۱۰ شوت داشت که ۲ شوت سهم رونالدو بود، اما تغییری در نتیجه بازی به نفع قرمزپوشان نداشت. عصبانیت او از اینکه نتوانست مانع از شکست تیمش و رکوردی که برای آن انگیزه زیادی داشتند اینگونه در پایان بازی نمایان شد.

منبع: ورزش سه

tags # کریستیانو رونالدو سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی فوتسال در اولین گام تورنمنت ویتنام
  • دغدغه فراز: بازکردن قفل پای ریکانی و علی یوسف
  • جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!
  • پلی به گذشته - پوکر فرانک لمپارد مقابل استون ویلا (2010/3/27) / فیلم
  • خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • بازگشت تامی آبراهام به ترکیب رم هم‌زمان با مصدومیت یک ماهه سردار آزمون
  • فریاد شادی حصار در پُرگل‌ترین بازی آسیا(عکس)
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • مهدی قایدی بهترین شد
  • گلزنی ستاره ازبک پرسپولیس مقابل هنگ کنگ