Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف و باران طی ۴ روز آینده خبر داد و اعلام کرد:‌ سامانه بارشی جدید فردا وارد کشور شده و فعالیت آن چهارشنبه تشدید می‌شود. ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۴ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبنرگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی ایران با ادامه فعالیت سامانه بارشی امروز بارش برف و باران به جز در جنوب شرق کشور ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا در شمال شرق، شرق و جنوب شرق بارش پراکنده برف و باران و در سواحل شمالی بارش پراکنده باران روی می‌دهد، سامانه بارشی اواخر وقت فردا از مرزهای شرقی کشور خارج می شود.

از بعدازظهر دوشنبه سامانه بارشی دیگری از غرب و شمال غرب وارد کشور شده و بارش پراکنده برف و باران در این مناطق آغاز می شود. سازمان هواشناسی اعلام کرده سه شنبه سامانه بارشی در شمال غرب،‌ غرب، دامنه‌های البرز غربی،‌ غرب دریای خزر و برخی مناطق مرکزی کشور فعال خواهد بود.

چهارشنبه هفته جاری با تشدید فعالیت سامانه بارشی در دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی و غربی،‌گستره بارش‌ها نیمه غربی و قسمت‌هایی از جنوب کشور را در برمی‌گیرد.

هواشناسی ایران 98/10/28| بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور/ 2 روز برف و بارانی در تهرانهواشناسی ایران|هشدار بارش‌های سیل‌آسا در 8 استان/ برف نیم متری در 4 استان

انتهای پیام/

 

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان هواشناسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان

علی نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس الگوهای هواشناسی، تا عصر امروز با تداوم فعالیت سامانه بارشی، آسمان استان ابری همراه با کاهش دما و به تناوب بارش باران و در برخی نقاط پدیده مه مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه بارش برف در قلل مرتفع استان پیش بینی می‌شود، افزود: از ظهر امروز چهارشنبه فعالیت سامانه کاسته می‌شود و به تدریج از عصر کاهش ابر و پدیده مورد انتظار است.

کارشناس هوا شناسی استان گلستان گفت: تا اواسط هفته آینده جو استان پایدار و روند دما افزایشی خواهد بود.

وی دمای حداقل صبح امروز گرگان را ۱۵ درجه اعلام کرد و افزود: پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۱۸ درجه برسد.

کد خبر 6087266

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است
  • تداوم بارندگی در سمنان
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا
  • رگبار پراکنده باران و رعد و برق در زنجان
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان