Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@12:58:39 GMT

یورش سنگین تروریستها به ارتش سوریه در ادلب

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۸۹۷۳

رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه از یورش تروریستها به ارتش سوریه در ادلب با حمایت ادوات زرهی خبر داد و شمار تروریستهای جبهه النصره را بیش از ۲۰ هزار نفر دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، یوری بورینکوف رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد که گروههای مسلح در منطقه کاهش تنش به اقدامات تحریک آمیز خود ادامه داده و مواضع ارتش سوریه و مناطق مسکونی را هدف قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شامگاه ۱۷ ژانویه گروهی از تروریست‌ها شامل ۵۰ نفر با حمایت خودروهای زرهی و ۶ تانک به مواضع ارتش سوریه حمله کردند و پیشروی کردند که نبرد همچنان ادامه دارد.

بورینکوف شمار تروریست‌های جبهه النصره در ادلب بیش از ۲۰ هزار نفر است و مزدوران خارجی هم هستند و به مواضع نیروهای دولتی سوریه با هدف از بین بردن آتش بس روسی-ترکی حمله می‌کنند.

وی تاکید کرد که گروههای تروریستی طی روز گذشته ۶۶ بار مواضع ارتش سوریه را در منطقه کاهش تنش ادلب هدف قرار داده اند.

رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه بیان کرد: به علت اوضاع پیچیده منطقه، روند خروج غیرنظامیان امروز از مناطق تحت کنترل تروریست‌ها به سوی مناطق تحت کنترل ارتش سوریه متوقف شده است.

بورینکوف از تروریست‌ها خواست که از اقدامات تحریک کننده دست بردارند و مانع خروج غیرنظامیان نشوند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه رابرت مک ایر سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا سوریه ادلب تروریسم مکانیسم ماشه رابرت مک ایر سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی از جنوب لبنان را هدف قرار داد.

شبکه المنار گزارش داد که جنگنده های رژیم صهیونیستی در ۱۴ نوبت حومه شهرکهای عیتاالشعب و رامیا و نیز جبل بلاط در جنوب لبنان را بمباران کردند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: نیروهای ما اهداف وابسته به حزب الله را در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

این در حالی است که پیش از این حزب الله لبنان دو ساختمان را در شهرک آویویم در شمال فلسطین اشغالی آماج حمله های موشکی قرار داده بود.

کد خبر 6087614

دیگر خبرها

  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • روز ۲۰۲ طوفان‌الاقصی| نشست کابینه جنگ برای حمله به رفح
  • دکتر ساکت به دور از مواضع سیاسی دنبال کار فرهنگی بود
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • حمله هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه