Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت‌های خودرو سازی معمولا برای مشخص نشدن طراحی نهایی در چشم عکاسان، استتار‌های مختلفی را بر روی محصولات خود اعمال می‌کنند تا بتوانند اطلاعات را تا زمان معرفی نهایی حفظ کنند. حالا همانطور که در تصاویر مشخص است عکاسان کنجکاو، که به عکاسان جاسوس نیز معروف هستند، توانسته‌اند نگاه نزدیک‌تری به خودرو نسل جدید هیوندای توسان بیاندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما اخیرا شاهد استتار‌های متفاوتی از سوی شرکت هیوندای برای پنهان شدن خودرو توسان جدید بوده ایم، از پوشانده شدن توسط ورقه‌های نازک گرفته تا طرح‌های مملوع از خطوط که مانع دید درست انسان بودند. محصول جدید هیوندای اخیرا تست‌هایی در محیط برفی انجام داده است که باعث شده عکاسان متوجه چند جزئیات جدید در خودرو بشوند.

عقیده عکاسان چیست؟

ما در حال حاضر به این امر آگاه هستیم که پشت تمامی این پوشش‌ها و استتار‌ها یک طراحی خاص و منحصر به فرد در انتظار ماست، اما قسمت بد این ماجرا آن است که ما هیچ جزئیات دقیقی از این طرح در دست نداریم و این برای طرفداران کم صبر شرکت هیوندای واقعا طاقت فرسا است. عکاسان بر این عقیده اند که استتار بیش از حد و افراطی شرکت هیوندای در قسمت جلویی خودرو در واقع بیانگر آن است که عموم تغییرات و تزئینات در آن قسمت خودرو اجرا شده است.

از طراحی که بگذریم، گفتنی است که انتظار می‌رود خودرو توسان موتور تترا ۳ دو و نیم لیتری داشته باشد که همراه یک گیربکس ۸ دنده‌ای کاملا اوتومات عرضه می‌شود. همچنین این موتور قرار است توربو شارژ باشد. برای کشور‌های اروپایی و آسیایی موتور متفاوت تری در نظر گرفته شده است. شرکت هیوندای قصد دارد تا این خودرو را در اروپا و آسیا با موتور ۱.۶ لیتری عرضه کند. این موتور به احتمال زیار تنها برای به حرکت در آوردن چرخ‌های جلویی عرضه می‌شود.

این تنها اطلاعاتی است که منابع خبری توانسته اند به دست بی آورند، این طور که به نظر می‌رسد تا زمان معرفی رسمی محصول جدید هیوندای نمی‌توان انتظار جزئیات دقیق تری بود. گفتنی است که منابع خبری معتقدند این خودرو اواخر امسال به جهان معرفی می‌شود، اما می‌تون امید داشت تا در نمایشگاه ژنو اطلاعات بیشتری از این خودرو مورد انتظار به دست ما برسد.

بیشتر بخوانید: بررسی مشخصات فنی مک‌لارن p1؛ یک سوپرخودرو لاکچری

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیوندای توسان نمایشگاه ژنو جدیدترین خودروهای سال 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفر تا صد این خودروی چینی-انگلیسی کمتر از ۲ ثانیه طول می‌کشد/خودرویی شبیه به قطره اشک/عکس

امیرمسعود عابدین: این خودرو دارای شکل قطره اشک بوده و ضریب درگ بسیار پایین ۰٫۱۸۱ دارد. به گفته این برند بریتانیایی متعلق به سایک موتور چین، این خودرو نه‌تنها یکی از آیرودینامیک‌ترین خودروهای موجود است، بلکه در میان سریع‌ترین خودروها هم قرار می‌گیرد. این خودرو برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت از حالت سکون، تنها به ۱٫۹ ثانیه زمان نیاز دارد.

به گزارش خبرآنلاین، فضای داخلی بسیار تنگ با صندلی نصب شده در مرکز بسیار آینده‌نگرانه به نظر می‌رسد. مدل EXE۱۸۱ با یک صفحه‌نمایش بزرگ در نظر گرفته شده که نشان می‌دهد خودرو دارای چهار موتور الکتریکی است. می‌توان با خیال راحت سیستم چهار چرخ محرک و خروجی ترکیبی بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار را برای این ابرخودرو فرض کرد.

شانس دیدن یک نسخه تولیدی به‌احتمال زیاد بسیار کم است، چرا که به نظر می‌رسد این خودرو، صرفاً نمایشی است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898414

دیگر خبرها

  • بهترین زمان تعویض تسمه تایم هایما S7 + علائم خرابی
  • فروش اقساطی تاکسی برقی آغاز شد + قیمت و شرایط فروش
  • رووی دی اکس5 ؛ هر 1300 کیلومتر به پمپ بنزین سر بزنید! (+تصاویر)
  • صفر تا صد این خودروی چینی-انگلیسی کمتر از ۲ ثانیه طول می‌کشد/خودرویی شبیه به قطره اشک/عکس
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • علت چرب شدن شمع خودرو و نحوه رفع آن
  • نسل جدیدی از نانوذرات نقره به تولید صنعتی رسید
  • (ویدئو) قاتل مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و از آسیا آمد
  • رقیب مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و از آسیا آمد/ فیلم