Web Analytics Made Easy - Statcounter

دربی هفته آینده رم احتمالا دوباره جنجالی خواهد شد!

طرفداری- دیدار لاتزیو و سمپدوریا در هفته بیستم سری آ با برتری 5-1 شاگردان سیمونه اینزاگی به پایان رسید. در جریان این بازی، هواداران افراطی لاتزیو در جایگاه کوروا نورد بارها اقدام به تمسخر نیکولو زانیولو، ستاره مصدوم رم کردند.

به نقل از رمانیوز؛ زانیولو به دلیل عمل جراحی رباط صلیبی خود، فعلا قادر به راه رفتن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران لاتزیو در بازی با سمپدوریا بارها با سر دادن شعارهایی، زانیولو را مسخره کردند. شعار اصلی آنها که دائما تکرار می شد، "زانیولو بیا در کنار ما بپر" بود. هواداران لاتزیو درحالی که می پریدند، این شعار را تکرار می کردند و می خندند. هافبک جالوروسی در واکنش به این رفتار هواداران لاتزیو در اینستاگرام چند استوری قرار دارد و پس از ساعتی آنها را پاک کرد.

در یکی از این استوری ها، زانیولو به مقایسه تعداد دنبال کنندگان خود با صفحه رسمی لاتزیو در اینستاگرام اشاره داشت:

در استوری دیگری زانیولو، هواداران لاتزیو را انسان هایی "ترحم برانگیز و رقت آور" توصیف کرد. در نهایت او خطاب به هواداران لاتزیو نوشت:

بدبخت های فرومایه!

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۹۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت نکونام از هواداران: به استادیوم بیایید

آفتاب‌‌نیوز :

هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از فردا آغاز می‌شود. پرسپولیس که جدی‌ترین رقیب استقلال در راه کسب عنوان قهرمانی است، در آبادان به مصاف صنعت نفت می‌رود. پیروزی احتمالی سرخ‌ها باعث می‌شود تا آن‌ها پس از مدت‌ها و به صورت موقت، بالاتر از رقیب دیرینه و در صدر جدول قرار بگیرند.

همین احتمالات سبب شده تا دیدار استقلال و شمس آذر از حساسیت فوق العاده بالایی برخوردار شود. آبی پوشان برای اینکه به مسیر خود در راه کسب عنوان قهرمانی ادامه داده و صدر جدول را نیز در پایان این هفته حفظ کنند، به دنبال کسب پیروزی در این مسابقه خانگی هستند.

کادر فنی و بازیکنان استقلال حساب ویژه‌ای روی حضور تماشاگران خودی در این مسابقه باز کرده‌اند. دیداری که در روز تعطیل برگزار خواهد شد و آبی‌ها امیدوارند تا استقبال خوبی از این مسابقه صورت گرفته و آن‌ها به لطف حمایت یار دوازدهم خود برنده از زمین خارج شوند.

به همین دلیل، جواد نکونام سرمربی آبی پوشان که از محبوبیت و مقبولیت بالایی نزد هواداران استقلال برخوردار است، با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از طرفداران این تیم درخواست کرد تا با خرید بلیط‌های دیدار با شمس آذر، آن‌ها را برای دیدار روز جمعه همراهی کنند.

البته که پیش از این نیز نکونام و کادر فنی استقلال به بالا بودن قیمت بلیط دیدار‌های این تیم معترض بوده و باشگاه استقلال نیز در دیدار قبلی تلاش‌هایی را برای کاهش قیمت بلیط دیدار با مس رفسنجان انجام داد و حالا نکونام با این استوری عملاً هواداران استقلال را به ورزشگاه دعوت می‌کند تا احتمالاً شاهد حضور پر تعداد هواداران و طرفداران در استادیوم باشیم.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • استوری جالب حردانی در کنار اسطوره 2 متری!
  • هاشمی‌نسب: هواداران استقلال لایق این همه استرس نیستند
  • سنگ تمام هواداران نساجی برای بقا در لیگ (عکس)
  • واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان
  • تشکرهای جالب محمد دانشگر از هم بازی هایش؛ سید، بهترین، جیگر!
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • دعوت نکونام از هواداران: به استادیوم بیایید
  • پلیس بلژیک برای کنفرانس راستگرایان اروپا محدودیت ایجاد کرد
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • دلیل اسلواکی برای مخالفت با عضویت اوکراین در ناتو