Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@01:04:11 GMT

اجاق خوراک پزی ۵ خودرو را به آتش کشید!

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۹۱۱۹

اجاق خوراک پزی ۵ خودرو را به آتش کشید!

  به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، آتشپاد سوم «ایوب خجسته» با بیان این مطلب افزود: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک تعمیرگاه خودرو‌های سواری، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۵ و ۳۱ را به محل حادثه در بولوار معلم مشهد اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ایستگاه‌های شماره ۳۱ و ۲۷ آتش نشانی مشهد افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد، آتش سوزی در نبود مالک مغازه به دلیل روشن ماندن یک اجاق خوراک پزی که برای گرم کردن محیط داخل تعمیرگاه توسط وی استفاده می‌شده به وقوع پیوسته و باعث سرایت آتش به چندین دستگاه خودروی سواری شده که در داخل این تعمیرگاه قرار داشته است. آتش نشانان بلافاصله ضمن انجام عملیات اطفای حریق از خسارات بیشتر جلوگیری کردند.

این مقام مسئول در آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: در این آتش سوزی علاوه بر این که به بخشی از این تعمیرگاه خساراتی وارد آمد، به پنج دستگاه خودروی سواری شامل، سه خودروی ۲۰۶ یک خودروی ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی جیلی که در محل بود، بین ۳۰ تا ۸۰ درصد خسارت وارد شد. این گزارش می‌افزاید: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و علت دقیق وقوع این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است. شایان ذکر است، این مکان فاقد سیستم اعلام و اطفای حریق نیز بوده است.

منبع: خراسان

انتهای پیام/

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!

رئیس پلیس راه کهگیلویه‌وبویراحمد اعلام کرد: عصر امروز دوشنبه در اثر انحراف و واژگونی سه دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ شوتی در جاده یاسوج ـ اصفهان حد فاصل روستای میمند سه نفر جان باختند. در این تصادف سه دستگاه خودروی پژو۴۰۵ شوتی به علت تخطی از سرعت مطمئنه و توانایی نداشتن رانندگان در کنترل خودرو در یک نقطه و به صورت همزمان منحرف شدند. منبع: خبرفوری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!