Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@02:29:34 GMT

بهینه سازی ویندوز با یک نرم افزار

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۹۱۹۱

بهینه سازی ویندوز با یک نرم افزار

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه کاربران نقض حریم خصوصی و لو رفتن دیتا و اطلاعات موجود روی کامپیوترهای آنان است. در همین راستا نرم افزارهایی ارائه شده تا هم به سلامت کامپیوترها کمک کند و هم مانع نشت اطلاعات کاربران شود. یکی از این نرم افزارها Advanced SystemCare است.

این نرم افزار با داشتن بخش‌های مختلفی شامل بخش ضد نرم افزارهای جاسوسی، حفظ امنیت شخصی، افزایش کارآیی سیستم و قابلیت‌های پاک‌سازی مختلف، به بهینه‌سازی سیستم و سلامت آن کمک شایان توجهی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابزار دقیق آن برای رفع خطاها و عیوب، پاک‌سازی پارازیت‌ها، بهینه‌سازی سرعت اینترنت و دانلود، امنیت کامل اطلاعات شخصی و برقراری بالاترین کارایی کامپیوتر در نوع خود بی‌نظیر است.
این نرم افزار با ترکیب بخش‌های مختلف مانند پاک‌سازی رجیستری، یکپارچه‌سازی هارد دیسک، افزایش کارآیی سیستم، تعمیر میانبرها، پاک‌سازی فایل‌های اضافی، تعمیر دیسک‌ها و بهینه‌سازی آنها می‌تواند کارآیی اولیه کامپیوترتان را بازیابی کند. جست‌و‌جو و تشخیص مشکلات نهان امنیتی از دیگر امکانات مهم نرم افزار Advanced SystemCare به شمار می‌رود. ازسوی دیگر برای استفاده از این نرم افزار نیازی نیست که تخصص خاصی در زمینه کامپیوتر داشته باشید. تنها چیزی که نیاز دارید نصب نرم افزار با چند کلیک ساده و اجرای آن است. این نرم افزار که اکنون در سراسر دنیا بیش از ۱۰ میلیون کاربر دارد مجهز به قابلیت‌هایی همچون پشتیبانی از ویندوز 8.1، Internet Booster برای افزایش سرعت اینترنت، به روز‌رسانی پادزهرهای تروجان‌ها، اضافه شدن حالت Slient نیز است. اگر شما هم از علاقه مندان این نرم افزار هستید می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از وب سایتی به آدرسP30world.com بارگذاری کنید.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ

سرهنگ عمار قهاری با اشاره به مراجعه چندین شهروند کرمانی و تشکیل پرونده با موضوع سرقت از حساب و کلاهبرداری، گفت: نقطه اشتراک اکثر این پرونده‌ها، سرقت اطلاعات حساب و برداشت غیرمجاز وجه پس از دریافت پیامک کالابرگ عیدانه بوده است. 


وی افزود: مجرمین سایبری با ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی و یا ارسال پیامک و قراردادن لینک‌های آلوده به بدافزار و در نهایت ورود یا نصب نرم‌افزار کالابرگ، افراد را به درگاه‌های جعلی هدایت کرده و در ازای دریافت مبالغ اندک برای فعال‌سازی نرم‌افزار، اطلاعات حساب را سرقت کرده و اقدام به خالی‌کردن حساب می‌کنند. 


جانشین پلیس فتا در این خصوص به کاربران توصیه کرد: به‌هیچ‌عنوان نرم‌افزار‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی برایشان ارسال می‌شود یا در گروه‌ها و کانال‌ها قرار داده شده را نصب نکنند و نرم‌افزار‌ها را از منابع معتبر و تأیید شده دانلود کنند و همچنین از ورود به لینک‌های ارسال شده توسط افراد ناشناس و همچنین دوستان و آشنایان خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ
  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود
  • افزایش ظرفیت و بهینه‌سازی پست برق فوق توزیع شوشتر
  • آموزش: ده برنامه ضروری که باید روی رایانه جدید خود نصب کنید!
  • فروش بلیت قطار‌های حومه‌ای قم فقط از نرم افزار سبرا
  • ۱۰تکنیک پیشرفته برای رتبه‌بندی بهتر درسال۲۰۲۴!
  • آغاز نوسازی و بهینه سازی کنترلر چراغ های راهنمایی شهر تهران
  • نوسازی کنترلر چراغ‌های راهنمایی شهر تهران آغاز شد
  • آغاز نوسازی و بهینه سازی کنترلر چراغ‌های راهنمایی شهر تهران
  • عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید