Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@19:47:58 GMT

#فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۹۱۹۵

#فوتبال

‌در کوران حوادث و اتفاقات یک خبر درباره محرومیت تیم‌های فوتبال ایران از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا رسید. خبری که به انصراف تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو از لیگ قهرمانان آسیا منجر شد.

این خبر فوتبال دوستان را هم شوکه کرد هم ناراحت. خیلی‌ها می‌گفتند تیم‌های ایرانی باید انصراف دهند و پس‌از اعلام تصمیم تیم‌ها کاربرانی از این تصمیم حمایت می‌کردند و کاربرانی فدراسیون فوتبال را به کم کاری در دفاع از فوتبال ایران متهم می‌کردند: «میخوام بدونم بعد سلب میزبانی نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا، آیا باز هم کسی هست بگه سیاست ربطی به ورزش نداره؟ ممنون از تصمیم مدیران هر چهار باشگاه ایرانی برای انصراف از حضور در این دوره.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»، «رفتین رو پیج AFC فحش می‌دید؟ بابا حتی کلاً از فوتبال و هرگونه ورزش در عرصه جهانی محرومتون کنن با این رفتار حقتونه»، «آفرین به مسئولان به‌خاطر دستاورد جدیدشون در حوزه فوتبال.»، «این سلب حق میزبانی از ما توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا شامل دیدوبازدیدهای عید نوروز نمی‌شه؟!»،  «از دلخوشی‌های کوچکی همچون فوتبال هم قرار است محروم ‌باشیم؟»، «الان یعنی عراق امن‌تر از ایرانه؟»، «ترکش هواپیمای اوکراینی به فوتبال ایران خورد!»،  «تابش: محرومیت ایران از میزبانی در لیگ قهرمانی آسیا در مجلس بررسی می‌شود»، «هنوز نمی‌داند عنوان رسمی مسابقات چیست، بعد آن وقت از بررسی موضوع در مجلس خبر می‌دهد! مجلس تا به حال چه کاری برای فوتبال انجام داده؟ بررسی پرونده فساد چه شد؟»، ‌«کاش آقایون که به این راحتی از حضور در لیگ قهرمانان انصراف میدن، از پست و مقام هم انصراف میدادن!»

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۹۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول

آبی‌های ریاض مهمان بنفش‌های العین هستند.

طرفداری | العین و الهلال در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفته‌اند.

تیم‌های العین امارات و الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل هم قرار گرفته‌اند.

اطلاعات بازی العین و الهلال تاریخ برگزاری: چهارشنبه 17 آوریل ۲۰۲4 | 29 فروردین ۱۴۰3 ساعت برگزاری: ساعت 22:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم بن زاید (العین) بستر برگزاری: دور رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا - فصل 24-2023 گلزنان العین: رحیمی (6، 26 پنالتی و 28 پنالتی) 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ پایان شکست ناپذیری الهلال ، پیروزی نامطمئن اولسان
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ تعویق مصاف العین با الهلال به چهارشنبه
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال