Web Analytics Made Easy - Statcounter

یورگن کلینزمن خیلی زود به مصاف تیم سابقش خواهد رفت. سرمربی سابق بایرن مونیخ به فکر انتقام است. 

طرفداری - بایرن مونیخ در اولین بازی خود در سال جدید میلادی میهمان هرتابرلین خواهد بود. در آغاز هفته هجدهم بوندس لیگا و در بازی های روز شنبه، لایپزیش و دورتموند دو رقیب اصلی بایرن مونیخ برد کسب کردند و اکنون هانس دیتر فلیک بیش از پیش به دنبال کسب 3 امتیاز در برلین خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مشخصات بازی تاریخ زمان ورزشگاه داور یکشنبه 29 دی ماه  18:00 به وقت ایران المپیک اشتادیون توبیاس اشتیلر (هامبورگ)

وضعیت کلی دو تیم

هرتابرلین چند هفته مانده به پایان نیم فصل سرمربی خود را عوض کرد و اکنون یورگن کلینزمن هدایت این تیم را برعهده گرفته است . کلینزمن در دومین تجربه مربیگری اش در بوندس لیگا در 5 بازی ابتدایی عملکردی قابل قبول با هرتا داشته و کسب 8 امتیاز در این بازی ها کمی این تیم را از ته جدول دور کرده است. هرتا در نقل و انتقالات تابستانی موفق به جذب سانتیاگو آسکاسیبار شد و اکنون کلینزی مهره ای جدید و قابل اتکا در میانه میدان در اختیار دارد. هرتا قبل از رویارویی با بایرن مونیخ با کسب 17 امتیاز در مکان چهاردهم جدول جای گرفته است. 

بایرن مونیخ با صدر جدول بوندس لیگا فاصله دارد و بعید است در چند هفته آتی دوباره آن ها در جایگاه چند سال اخیر ببینیم. تیم هانسی فلیک با مصدومیت چندین بازیکنش رو به رو است و این می تواند در بازی برابر هرتابرلین برای این تیم دردسر ساز باشد. خبر خوب برای بایرنی ها اضافه شدن سرژ گنابری و روبرت لواندوفسکی به جمع بازیکنان بایرن مونیخ برای این بازی است. 

ترکیب احتمالی دو تیم

غایبین دو تیم در این بازی

هرتابرلین: آرنه مایر، سالمون کالو، ماروین پلاتنهارت
بایرن مونیخ: نیکلاس زوله، لوکاس هرناندز، کینگزلی کومان، خاوی مارتینز، یاشوا کیمیش

نکات آماری بازی و اخبار دو تیم بایرن مونیخ در 3 بازی آخرش در بوندس لیگا 3 برد کسب کرده است. بایرن مونیخ در 17 بازی از 18 بازی آخر برابر هرتا شکست ناپذیر بوده است. بازیکنان هرتا در 3 بازی آخر خود موفق به کلین شیت شده اند. این هفتادمین رویارویی دو تیم در بوندس لیگا خواهد بود. در بازی های قبلی 10 برد برای هرتا، 39 برد برای بایرن مونیخ و 20 تساوی ثبت شده است.  پیش بینی سایت WhoScored از نتیجه بازی هرتابرلین 1-0 بایرن مونیخ

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)

بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته بودند که باواریایی‌ها با تک گل یوسوا کیمیشه به برتری 1-0 دست یافتند.

دانلود (40.4MB)

دیگر خبرها

  • اولین جام ۱۲۰ سال بعد از تاسیس به سبک مارادونای فقید؛ چگونه لورکوزن با کنارزدن بایرن مونیخ فاتح بوندس لیگا شد؟
  • گرم کردن جالب مارادونا پیش از بازی مقابل بایرن مونیخ (1989/4/19) / فیلم
  • انتقام رئال از منچسترسیتی به روش ایتالیایی/ بایرن با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • رئال مادرید از منچسترسیتی انتقام گرفت و حریف بایرن شد
  • خوشحالی توخل و نیمکت بایرن مونیخ پس از سوت پایان بازی با آرسنال / فیلم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • کنایه به قهرمان بوندس‌لیگا: امیدوارم آماده باشید
  • ژابی آلونسو: برای جشن زمان داریم، الان فقط لیگ اروپا
  • لورکوزن روی ستاره‌اش قیمتی نجومی گذاشت
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ وقت انتقام