Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمد جواد جمالی نماینده مردم فسا با اشاره به قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان در برنامه ۵ ساله ششم توسعه، گفت: این قانون با توجه به مشکلات تحریمها و خزانه کشور به درستی اجرا نشده است.

اخبار سیاسی- او افزود: بر اساس پیگیری‌های انجام شده از کانون‌های بازنشستگی اکنون این تقاضا به وجود آمده که دولت همان درصدی را که می‌خواهد به حقوق برای سال آینده اضافه کند، حقوق بازنشستگان را نسبت به شاغلان با درصد بیشتری افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، بیان کرد: باتوجه به اینکه حقوق بازنشستگان نوعاً نسبت به شاغلان کمتر است، اما مشکلات اقتصادی بیشتری دارد، دولت باید متناسب با وضعیت معیشتی و اقتصادی و تورم حقوق آن‌ها را افزایش دهد.

جمالی تأکید کرد: قرار است اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه این موضوع را در کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار دهند تا بتوان این پیشنهاد را در بودجه سال آینده قرار داد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حقوق بازنشستگان تحریمها تورم افزایش حقوق حقوق بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق فروردین بازنشستگان فولاد امروز واریز می‌شود + درصد افزایش

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق طی امروز (اول اردیبهشت)، با افزایش ۲۰ درصدی طبق احکام جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس تصویب‌نامه هشتم فروردین ۱۴۰۳ هیئت وزیران و ابلاغ این مصوبه از سوی معاون اول رئیس جمهور به سازمان‌های برنامه و بودجه و اداری و استخدامی، افزایش حقوق بازنشستگان از جمله بازنشستگان صندوق فولاد در سال ۱۴۰۳ به شرح جدول زیر خواهد بود:

بر همین اساس، سیدحجت کاظمی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص تأمین کسری منابع به منظور پرداخت حقوق با اعمال افزایش ۲۰ درصد در سال جدید، حقوق فروردین بازنشستگان در روز شنبه، یکم اردیبهشت، طبق احکام جدید واریز می‌شود.

کد خبر 746116

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
  • جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان | دستمزد جدید برای این گروه از بازنشستگان تعیین می شود؟
  • حقوق فروردین بازنشستگان فولاد امروز واریز می‌شود + درصد افزایش
  • جزئیات تازه از افزایش حقوق بازنشستگان
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه
  • جزئیات افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان با احکام جدید
  • پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی
  • چرا حقوق و مالیات‌ها متناسب نیست؟
  • چرا حقوق و مالیات‌ها در کشور متناسب نیست؟
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟