Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس برخی شنیده‌ها مشکلات مربوط به گذرنامه آنتونی استوکس برطرف شده تا مهاجم ایرلندی مدنظر یحیی گل‌محمدی برای پیوستن به پرسپولیس عصر امروز وارد امارات شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در حالی که بسیاری از رسانه‌های نزدیک به باشگاه پرسپولیس خبر حضور قطعی استوکس در این تیم را دادند اما دیدار با استوکس محقق نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس نمایندگان خود را برای مذاکره با استوکس به دبی فرستاد و قرار بود روز گذشته نشست مذاکره با حضور این بازیکن برگزار شود ولی مهاجم ایرلندی به امارات سفر نکرد.

استوکس تمام شدن تاریخ پاسپورتش و نیاز به تمدید آن را دلیل این خلف وعده عنوان کرد و در تماس با مسئولان پرسولیس گفت تا 3 روز آینده خودش را به محل مذاکره می‌رساند تا صحبت‌های نهایی و عقد قرارداد انجام شود تا هرچه زودتر به جمع شاگردان گل‌محمدی اضافه شود.

براساس برخی شنیده‌ها مشکلات مربوط به گذرنامه آنتونی استوکس برطرف شده تا مهاجم ایرلندی مدنظر یحیی گل‌محمدی برای پیوستن به پرسپولیس عصر امروز وارد امارات شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس دبی رسانه مشکلات یحیی گل محمدی خبرگزاری برنا آنتونی استوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعات دست از سر یحیی گل‌محمدی برنمی‌دارد

پاکو خمس دیروز (دوشنبه) به حضور ۴۹۵ روزه خود در تراکتور پایان داد و به صورت رسمی از جمع سرخپوشان تبریزی جدا شد.

مدیران باشگاه تراکتور پس از شکست این تیم مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌و‌سوم نیز برای جدایی خمس به جمع‌بندی رسیده بودند، اما در نهایت تصمیم به ادامه همکاری با این مربی گرفتند. با این وجود تراکتوری‌ها در در آن مقطع مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی داشتند، اما مذاکرات بی‌نتیجه مانده بود.

پس از جدایی امروز خمس از این تیم، بار دیگر پروژه مذاکره با یحیی گل‌محمدی استارت خورده و این مربی گزینه اول تبریزی‌ها برای نیمکت این تیم است. تراکتوری‌ها در تلاش هستند تا موانع حضور گل‌محمدی در تبریز را برطرف کنند و رضایت او را جلب کنند.

این موضوع نیز مطرح شده که تا زمان انتخاب سرمربی جدید احتمالاً محمد نصرتی مربی مستعفی تراکتور تمرینات این تیم را زیر نظر خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • جواب منطقی یحیی گل‌محمدی به ۲ پیشنهاد ویژه؛ صبر استراتژیک!
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور
  • شایعات دست از سر یحیی گل‌محمدی برنمی‌دارد
  • گل محمدی- تراکتور؛ تصمیم مهم یحیی مشخص شد
  • ماجرای یحیی گل محمدی و تراکتور پایان یافت
  • ماجرای یحیی گل‌محمدی و تراکتور پایان یافت
  • رسمی؛ تاریخ بازگشت شیمس به WWE اعلام شد