Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس حسابداری با دو سال سابقه کار مفید متقاضیان گرامی جهت تکمیل و ارسال رزومه، به اطلاعات درج شده در آگهی مراجعه فرمایید.

 اطلاعات تماس: bazargani_mkp98@yahoo.com

 مهلت: ۱۳۹۸/۱۱/۱۸

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 

ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: شرکت گاز استان کردستان ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرده است.

احمد فعله گری امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جمع خبرنگاران استان، صنایع را از مهمترین رکن های هر جامعه برای افزایش تولید عنوان کرد و افزود: شرکت گاز استان کردستان ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرده است.

وی رونق صنعت را نشانه توسعه هر استان عنوان کرد و افزود: اهمیت اصلی و واقعی گاز طبیعی با توجه به ارزش افزوده فراوان و قابلیت تبدیل به هزاران نوع کالای با ارزش اقتصادی در بخش صنعت بعنوان ماده اولیه و یا منبع انرژی ظاهر می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: نیاز روزافزون به گاز برای تأمین انرژی و سوخت و همین‌طور ارز حاصل از فروش و صادرات برای سرمایه گذاری و راه اندازی صنایع مادر و زیربنایی در کشور، اندیشه تمرکز بخشیدن فعالیت‌های مرتبط با صنعت گاز را تقویت کرد.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۸۹۲ واحد صنعتی استان مشمول قانون مصوبه شورای اقتصاد شدند، بیان کرد: این تعداد واحد در مجموع سالانه مصرف کننده ۵۶ میلیون لیتر فرآورده های نفتی بودند که با برنامه ریزی مدون، تمام صنایع پر مصرف تا پایان سال جاری به شبکه سراسری گاز طبیعی وصل می شوند.

فعله گری به تعداد صنایع گازدار شده مصوبه شورای اقتصاد تا پایان فروردین ماه اشاره و بیان کرد: تاکنون ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد گازدار شده اند که با تحت پوشش قرار گرفتن این تعداد صنایع سالانه در مصرف ۵۲ میلیون لیتر سوخت های مایع صرفه جویی می شود.

وی  یادآور شد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۰۰ واحد صنعتی به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شد که برای گازرسانی به این تعداد واحد صنعتی و تولیدی ۳۸ کیلومتر شبکه گذاری انجام گرفته است.

این مقام مسئول یادآور شد: در حال حاضر با گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی که با حجم شبکه گذاری ۶۳۰ کیلومتر انجام گرفته و با گازرسانی به این واحدهای تولیدی و صنعتی ۹۳ درصد حجم جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت های مایع محقق شده که در سال جاری با گازرسانی به اهداف پیش بینی شده این حجم جایگزینی به ۹۵ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه سخنانش بهره مندی واحدهای صنعتی از انرژی مطمئن و در دسترس را موجب افزایش تولید و اشتغال زایی پایدار عنوان کرد و گفت‌: با پروژه‌هایی که در بخش گازرسانی به واحدهای صنعتی فعال است تا پایان سال جاری تعداد دیگری از واحدهای صنعتی به چرخه مصرف کنندگان گاز طبیعی می‌پیوندند.

فعله گری افزود: در سال ۱۴۰۳ برنامه ریزی برای گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی صورت گرفته که تا پایان فروردین ماه تعداد ۳ واحد صنعتی به صف مصرف کنندگان گاز طبیعی افزوده شده اند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در پاپان افزود: ناگفته نماند که منابع عظیم گاز ایران می‌تواند در تحقق اقتصاد ملی و یا اصلاح اقتصادی کشور نقش‌آفرینی کند. کارکرد و نوع فعالیت تمام مولفه‌های اقتصادی در حمایت از تولید داخلی نقش اساسی دارد، اما در این میان جایگاه صنایع و فعالیت‌های صنعتی، نقشی حساس را به خود اختصاص داده است و امروزه در اکثر کشورهای جهان صنعت و تولیدات صنعتی، نقش مهمی در تولید ملی و رشد اقتصادی جامعه دارد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • سیر تا پیاز بند بورسی
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد