Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@06:26:15 GMT

ویدئویی از کتک خوردن «مهران مدیری»

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۹۵۳۵

سکانسی از فیلم دیدار را تماشا کنید.

دیدار فیلمی به کارگردانی محمد رضا هنرمند و نویسندگی جمشید ملک پور، محمدرضا هنرمند محصول سال ۱۳۷۳ است.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: محمد رضا هنرمند مهران مدیرى بازیگر محبوب فیلم دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟

هر روز صبح چه کار‌هایی می‌کنید؟ برای سرحال شدن می‌دوید و بعد دوش آب سرد می‌گیرید؟ پیش از بیرون آمدن از رختخواب سه بار زنگ ساعت را خاموش می‌کنید؟ هر کس روز خود را به نحوی شروع می‌کند، اما ویدیویی در تیک تاک که می‌گوید همه باید بخشی از مناسک صبحگاهی را شکلی مشخص انجام دهیم، بار‌ها دیده شده است.

آنا پترسون از اسکس، درمانگر دندان است. (از کارکنان بخش بهداشت و درمان که برخی کار‌های ساده‌تر دندانپزشکی را انجام می‌دهد) پترسون در ویدیویی که در صفحه کاری خود در تیک‌تاک منتشر کرده است می‌گوید که هرگز نباید دندان‌ها را بعد از صبحانه مسواک زد، بلکه همیشه پیش از آن باید این کار را انجام داد.

به گزارش همشهری آنلاین، او در توضیح این مسئله به دنبال‌کننده‌های (فالوئر) خود می‌گوید: «برای این توصیه‌ام دو دلیل دارم: وقتی صبحانه می‌خوریم، دهانمان اسیدی می‌شود. اگر دندان‌ها را پس از صبحانه مسواک بزنیم، در واقع دندان‌ها را بیشتر به این اسید آغشته می‌کنیم و این باعث از بین رفتن مینای دندان‌ها می‌شود. ضمنا مسواک زدن پیش از صبحانه از دندان‌ها در برابر غذایی که می‌خواهیم بخوریم محافظت می‌کند.»

رهنمود‌های او توصیه شرکت خمیر دندان «کولگیت» را که اعلام کرده بود مسواک زدن پس از خوردن غذا «گاهی» بر مینای دندان اثر منفی دارد، تایید می‌کند.

شاید این خبر آن دسته از افرادی را که گمان می‌کردند مسواک زدن پس از صبحانه بهتر است، زیرا دندان‌ها را از شر بقایای غذایی که خورده بودیم خلاص می‌کند، غافلگیر کرده باشد.

در بخش نظرات این ویدیو یکی از دنبال‌کنندگان نوشته است: «همه دندان‌پزشکان با این حرف موافق نیستند. بعضی از آنان می‌گویند اگر مسواک زدن ۳۰ دقیقه پس از خوردن یا نوشیدن باشد، ایرادی ندارد.»

گروه بهداشتی بوپا نیز اعلام کرده است که اگر می‌خواهید پس از غذا خوردن مسواک بزنید، بهتر است دست‌کم یک ساعت صبر کنید تا بزاق فرصت داشته باشد اسید‌هایی را که غذا در دهان ایجاد کرده است، خنثی کند.

در تارنمای سازمان ملی خدمات بهداشتی در مورد مسواک زدن پیش یا پس از صبحانه رهنمود خاصی داده نشده است. در این تارنما توصیه شده است برای حفظ بهداشت دهان و دندان همواره دو بار در روز، هر بار حدود دو دقیقه، دندان‌ها را با خمیردندان فلورایددار مسواک بزنیم.

منبع: خبرآنلاین

tags # مسواک سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • کارنامه یک هنرمند
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • خاطره تلخ ژیلا صادقی از «دورهمی» مهران مدیری (فیلم)
  • احداث پارکینگ جدید در مهران
  • چگونه بینی گوشتی را در خانه کوچک کنیم!؟ |‌ شوخی‌های مهران مدیری با بهنام تشکر و نعیمه نظام‌دوست
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد
  • زشت و زیبای سریال افعی تهران | سحر دولتشاهی تراپیست است یا ...؟ |‌ ویدئویی از شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی در سریال مطرح