Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی محمدپور روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی نواحی یک و ۲ ارومیه در نوبت صبح تعطیل است.
وی اظهار داشت: در سردشت هم مدارس ابتدایی شهری و مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه روستایی در نوبت صبح تعطیل است.

محمد مورد بیان کرد: در انزل، نازلو ،صومای برادوست، سیلوانا، میاندوآب، مرحمت‌آباد، خوی، مهاباد، پیرانشهر ، اشنویه و نقده تمامی مدارس در نوبت صبح تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در شهرستان چایپاره مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه در نوبت صبح تعطیل بوده و در تکاب تمامی مدارس روستایی تعطیل و شروع مدارس ابتدایی شهری با یک ساعت تاخیر همراه است.
وی اضافه کرد: در سلماس مدارس ابتدایی شهری و تمامی مدارس روستایی و در بوکان تمامی مدارس در نوبت صبح تعطیل است.
محمد پور افزود: در شاهین‌دژ و کشاورز تمامی مدارس، در ماکو مقاطع ابتدایی شهری و روستایی و در شوط مدارس ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح تعطیل است.
رییس اداره اطلاع‌رسانی‌وروابط عمومی آموزش‌وپرورش آذربایجان‌غربی ادامه داد: سایر مدارس استان به روال عادی خود دایر است و در صورت اعلام تعطیلی، از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.
برخی مدارس آذربایجان‌غربی در نوبت صبح و بعد از ظهر روز شنبه نیز به علت برودت هوا تعطیل بود.
خبر در حال تکمیل است...

برچسب‌ها تعطیلی مدارس آذربایجان غربی بارش برف پروندهٔ خبری چهره زمستانی استانها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعطیلی مدارس آذربایجان غربی بارش برف تعطیلی مدارس آذربایجان غربی بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از هزار کلاس درس در آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: در دولت سیزدهم بیش از هزار کلاس درس در استان احداث شده است.

قهرمان رحمانی امروز، ۲۵ فروردین ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به مجموع اقدامات دولت مردمی سیزدهم تا پایان اسفندماه ۱۴۰۲، خاطرنشان کرد: ۱۹۵ فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی با ۱۰۳۸ کلاس درس با زیربنایی بالغ بر ۱۴۷ هزار مترمربع در سطح استان ساخته شده است. 

وی در خصوص پروژه های تحویلی در سال ۱۴۰۲ استان اعلام کرد: تعداد ۹۵ فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی با ۴۳۵ کلاس درس و زیربنایی بالغ بر ۵۷ هزار مترمربع احداث و تحویل ادارات آموزش و پرورش شده است. 

رحمانی سرانه فضاهای آموزشی آذربایجان غربی پیش در سال ۱۴۰۰ را ۴.۰۵ مترمربع به ازای هر دانش‌آموز بود اعلام کرد و گفت: با کار جهادی انجام شده و افزایش ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی، این سرانه به ۴.۲ مترمربع در سال گذشته رسیده است. اما همچنان تا رسیدن به سرانه میانگین کشوری ۵.۲ مترمربع فاصله دارد. 

وی ادامه داد: طی سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۴۰۱، ۱۱۰ میلیارد تومان تجهیزات خریداری و تحویل هنرستان‌ها شد. 

مدیرکل نوسازی استان با اشاره به تعهدات خیرین در مدرسه سازی تصریح کرد: تعهدات خیرین طی سال گذشته ۴۳۵ میلیارد تومان بود که تاکنون ۹۳ میلیارد تومان تحقق یافته است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدارس برخی شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل شد
  • برگزاری دوره‌ آموزشی گردشگری روستایی در پالنگان
  • تمام مدارس این استان سه‌شنبه (۲۸ فروردین) تعطیل شد؛ چرا؟
  • مدارس جنوب کرمان به غیر از کهنوج تعطیل اعلام شد
  • تعطیلی مدارس جیرفت و قلعه گنج به دلیل هشدار قرمز هواشناسی
  • تمدید دستور العمل شرایط فوق العاده در رژیم صهیونیستی
  • فردا مدارس تعطیل می‌شوند؟
  • ساخت ۴۳۵ کلاس درسی در آذربایجان غربی
  • اختلال درارتباطات مخابراتی شمال آذربایجان غربی
  • ساخت بیش از هزار کلاس درس در آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم