Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اداره طیور و زنبور عسل دامپزشکی لرستان گفت: در سال جاری تمامی مرغداری‌های تخم گذار و مادر استان را به صورت رایگان ضد عفونی کرده‌ایم.

عزیزالله نورالهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: بیماری آنفولانزای پرندگان هر ساله با آغاز فصل فصل سرما در میان پرندگان شایع می‌شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در سال گذشته هیچ گونه تلفاتی در راستای بیماری آنفولانزا در استان شاهد نبودیم، افزود: برای آخرین بار در اسفند ماه 96 شاهد تلفات زیادی از بیماری آنفولانزا در میان طیور استان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اداره طیور و زنبور عسل  دامپزشکی لرستان بیان کرد: در سال جاری حدود 16 کانون بیماری در استان‌های اطراف شناسایی شده است که تا به امروز خوشبختانه گزارشی از تلفات بر اثر آنفولانزا در استان نداشته‌ایم.

نوراللهی با اشاره به اقداماتی که برای جلوگیری از شیوع این بیماری در استان انجام‌شده است، تصریح کرد: امسال و سال گذشته کلاس‌های آموزشی متنوعی برای مرغداران لرستانی به منظور مقابله با این بیماری برگزار شده است.

وی در بخش پایانی صحب‌های خود با عنوان کردن این موضوع که امسال بیش از یک میلیون 600 هزار مرغ محلی به صورت رایگان واکسینه شده‌اند، خاطرنشان کرد: علاوه بر اقدام ذکر شده در سال جاری تمامی مرغداری‌های تخم‌گذار و مادر استان را به صورت رایگان ضد عفونی کرده‌ایم.

انتهای پیام/85016

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان ضدعفونی زنبور عسل طیور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص

به گزارش صدای ایران ، مادر ترانه علیدوستی در پاسخ به سوالات کاربران فضای مجازی در مورد سلامتی فرزندش گفت: به تازگی آرام شده‌ام و می‌توانم به این سوال جواب بدهم، حال ترانه خوب نبوده اما الان خوب است.

او ادامه داد: برای ترانه دعا کنید، بیماری [داشتن] سخت است به خصوص اگر منشأ آن مشخص نباشد و من از همه ی دوستان و طرفدارانش می‌خواهم برای ترانه دعا کنند و انرژی‌های مثبت و عشق بفرستند .

وی همچنین از مردم خواست که فعلا در خصوص سلامتی ترانه علیدوستی سوالی نپرسند. 

مادر ترانه علیدوستی گفت: من هم بسیار نگران بودم اما از نگرانی در آمده ام و به همین دلیل است که حال طرفداران و دوستانش را درک میکنم.

دیگر خبرها

  • خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!
  • واکسیناسیون رایگان یک میلیون و ۲۰۰ هزار راس دام سبک در گلستان علیه طاعون نشخوارکنندگان
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب‌العلاج در استان یزد
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج
  • بیماری زنگ زرد بلای جان غلات
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو
  • ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص
  • برخورد قضایی با هرگونه برداشت گیاهان دارویی در استان کرمان
  • ابتلای ترانه علیدوستی به بیماری نامشخص؛ داستان چیست؟