Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه آماده‌سازی مردم عراق برای برگزاری تظاهرات میلیونی ضدآمریکاییِ جمعه آینده، جریان‌های غربگرای این کشور از شب گذشته تلاش‌های خود را برای ایجاد ناآرامی و آشوب بیشتر کرده‌اند.

شب گذشته افراد نقاب‌پوش برخی از نقاط شهر نجف و مقر نیرو‌های مقاومت در این شهر را به آتش کشیدند و درب ادارات دولتی را جوش زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معترضان غربگرا که به "انقلابیون جوکری" معروف شده‌اند و مستقیما از سفارت آمریکا هدایت می‌شوند، برای برگزاری تظاهرات گسترده امروز یکشنبه در بغداد و مناطق جنوبی عراق نیز فراخوان داده‌اند.

پس از ترور شهدای مقاومت و مصوبه پارلمان عراق برای خروج نیرو‌های آمریکا از این کشور، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر، و همچنین رهبران گروه‌های مقاومت، خواستار برگزاری تظاهرات میلیونی علیه آمریکا شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تظاهرات عراق نجف اشرف سفارت آمریکا پارلمان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۹۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو آتش به پا کردند

معترضان اسرائیلی مقابل منزل نتانیاهو تظاهرات کرده و با برپایی آتش خواستار مبادله فوری اسرا با مقاومت در غزه شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شهرک‌نشینان صهیونیست مجددا مقابل منزل نتانیاهو تظاهرات کرده و با برپایی آتش خواستار مبادله فوری اسرا با مقاومت در غزه شدند.

 

.

 

لاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کندلفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطینژنرال صهیونیست: نتانیاهو شکست در غزه را پذیرا شود!هزاران صهیونیست بازهم خواستار استعفای نتانیاهو شدندوزیر خارجه: نتانیاهو باید مهار گرددهاآرتص: نتانیاهو بعد از عملیات ایران حرفی برای گفتن ندارد

هزاران نفر از معترضین به شرایط فعلی شنبه شب در 55 نقطه از (فلسطین اشغالی) دست به تظاهرات زدند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • معترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو آتش به پا کردند
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • پاداش ۱۸ میلیونی برای فرزند اول در یک وزارت خانه
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکا را از سر می‌گیریم
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه
  • تصمیم بی سابقه آمریکا برای تحریم یک واحد از ارتش اسرائیل/  تصویب کمک نظامی ۲۶ میلیارد دلاری آمریکا به اسرائیل/ حمله پهپادی مقاومت عراق در جولان اشغالی/ احضار سفرای چند کشور توسط اسرائیل
  • حمله مقاومت عراق به مواضع رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی