Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه ماه قبل دختر جوانی به نام شیما همراه برادرش به پلیس آگاهی رفت و از مرد جوانی به نام سپهر که دوست صمیمی برادرش بود شکایت کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، شیما به ماموران پلیس گفت: برادرم مدتی قبل با سپهر آشنا شد. سپهر که مدعی بود صراف است می‌گفت می‌تواند برای خانواده ما اقامت سرمایه گذاری در کشور کانادا را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با حرف‌هایش خانواده ما را فریب داد و به خانه مان رفت و آمد پیدا کرد. او ۱۵۰ میلیون تومان از برادرم پول کلاهبرداری کرد.

به دنبال این شکایت ردیابی سپهر آغاز شد و پلیس توانست رد وی را پیدا کند. با دستگیری مرد جوان روشن شد وی در سال ۹۲ نیز از خانواده همسر سابقش حدود یک میلیارد تومان کلاهبرداری کرده و تحت تعقیب پلیس بوده است.

در حالی که تحقیقات در این زمینه آغاز شده بود شکایت مشابه دیگری نیز به پلیس گزارش شد و شمار شاکیان کلاهبرداری به چهار نفر رسید.در حالی که سپهر منکر کلاهبرداری و آزار دختر جوان بود دیروز در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه یکی از اعضای خانواده همسر سابق سپهر در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: سپهر در سال ۹۱ با خواهرم ازدواج کرد. او می‌گفت صراف است و می‌تواند برای ما اقامت کشور فرانسه یا کانادا را بگیرد. یک سال پس از ازدواج آن‌ها در حالی که او اعتماد ما را جلب کرده بود ۷۶۰ میلیون تومان از من و ۲۵۰ میلیون تومان از یکی از بستگان ما کلاهبرداری کرد و رفت. خواهرم که متوجه این ماجرا شده بود از او جدا شد و ما نتوانستیم ردی از او پیدا کنیم. ما در این سال‌ها دنبال نشانی از او بودیم تا این که متوجه شدیم پس از شش سال پلیس او را دستگیر کرده و او از دو نفر دیگر نیز به همین طریق کلاهبرداری کرده است.

دومین شاکی که برادر شیما بود گفت: سپهر با وعده اقامت کشور کانادا ۱۵۰ میلیون تومان از ما کلاهبرداری کرد.

سومین شاکی نیز گفت: صراف قلابی از ما ۱۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری کرده است که از او شکایت دارم.

وقتی سپهر که با قرار وثیقه آزاد بود در جایگاه ویژه ایستاد، منکر کلاهبرداری‌های میلیونی شد.

وی از شاکیان مهلت یک ماهه گرفت تا در این فرصت بتواند پول‌هایشان را به آن‌ها برگرداند. پدر و مادر سپهر به شاکیان قول دادند در پرداخت پول به آن‌ها کمک کنند.

بدین ترتیب؛ ادامه جلسه به یک ماه بعد موکول شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه رابرت مک ایر سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا کلاهبرداری سرمایه گذاری کانادا فریب شکایت مکانیسم ماشه رابرت مک ایر سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

"رایانه سپهر" به جای فضای مجازی ؛ استقبال رهبر انقلاب (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب: سرشارم از جوانی... (فیلم) شعرخوانی ندا نوروزی در دیدار با رهبر انقلاب (فیلم) رهبر انقلاب: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد بر دشمن اثر می گذارد (فیلم)

دیگر خبرها

  • مامور قلابی و همدستش در سیرجان، دستگیر شدند
  • کشف کلاهبرداری میلیاردی به شیوه خرید ارز دیجیتال در کازرون
  • مامور قلابی پلیس و همدستش دستگیر شدند
  • مامور قلابی پلیس و همدستش در سیرجان دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردریالی سرمایه‌گذاری در بازار فارکس
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد
  • پلیس فتا: ارسال پیام درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال شگرد کلاهبرداران اینترنتی است
  • "رایانه سپهر" به جای فضای مجازی ؛ استقبال رهبر انقلاب (فیلم)
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • بهترین مکان ها برای زندگی در کانادا