Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@12:59:34 GMT

جشنواره ملی مهدویت تا 30 بهمن تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۰۰۶۴

جشنواره ملی مهدویت تا 30 بهمن تمدید شد

گروه فرهنگی ــ دبیر دومین جشنواره ملی مهدویت گفت: با توجه به محدودیت فرصت برای دانشجویان در ایام امتحانات، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۳۰بهمن‌ماه تمدید شد. علی حسینی، دبیر دومین جشنواره ملی مهدویت در گفت‌وگو با ایکنا از قم، در خصوص برگزاری این جشنواره عنوان کرد: مهدویت و منجی گرایی و موعودگرایی مهمترین حلقه از زنجیره تکاملی ادیان الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بی دلیل نیست که این جوهره ناب الهی شیرازه اصلی پیوند تمدن و ادیان الهی قرار گرفته است. امام زمان(عج) به عنوان منتهای آمال همه پیامبران و صلحا و آزادگان تاریخ در پرده غیبت به سر می برند تا به امر خداوند متعال بر زمین نزول اجلال کرده و دنیا را پر از عدل وداد کنند ولی مهمترین چیزی که این ظهور را محقق می کند، گرایش منتظران به توسعه و رشد فرهنگی در عرصه انتظار است. وی افزود: جهاد دانشگاهی کشور با توجه به خلائی که در حوزه محتوا بخشی و فرهنگی و هنری در عرصه تمدن‌سازی نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور وجود داشت اقدام به برگزاری جشنواره ملی مهدویت کرد. این نهاد انقلابی و برگرفته از بن مایه تمدنی انقلاب اسلامی، استفاده از ظرفیت‌های هنری و ادبی در حوزه مهدویت و مهدی‌باوری و مهدی‌یاوری را با برگزاری این جشنواره در پیش گرفت. دبیر دومین جشنواره ملی مهدویت افزود: امسال دومین سال برگزاری جشنواره را پیش رو داریم و سال قبل اولین دوره آن با استقبال خوبی برگزار شد و آثار معتنابهی نیز به این جشنوراه رسید. وی تصریح کرد: این جشنواره در بخش‌های ادبی، شعر، داستان کوتاه، دلنوشته، پوستر، تصویرسازی، عکس، تایپوگرافی، پادکست و بخش ویژه رسانه و فضای مجازی برگزار می‌شود. حسینی بیان کرد: همچنین بخش کتابخوانی با محوریت کتاب انسان 250 ساله از بیانات مقام معظم رهبری درباره زندگی سیاسی مبارزاتی ائمه معصومین(ع) و معرفی رسانه‌ها و خبرگزاری‌های برتر از دیگر بخش‌های مهم جشنواره است. وی اظهار کرد: در حوزه رسانه محدودیتی وجود ندارد و به طور کلی در این جشنواره امتیاز ویژه‌ای برای دانشجویان در بخش های مختلف در نظر گرفته شده است. دبیر دومین جشنواره ملی مهدویت گفت: با توجه به محدودیت فرصت برای دانشجویان در ایام امتحانات، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۳۰بهمن‌ماه تمدید شد. حسینی بیان کرد: علاقه‌مندان برای نام‌نویسی و کسب اطلاعات بیشتر می‎توانند به سایت رسمی جشنواره به آدرس www.mahdaviatfest.ir مراجعه کنند و اطلاعات کاملی از اخبار و زیربخش‌ها به دست بیاورند و فرم ارسال اثر را تکمیل و در حوزه کتابخوانی و سایر حوزه ها آئین‌نامه را مطالعه کنند. حسینی عنوان کرد: در صورتی که دسترسی به فضای مجازی کمتر بود، علاقه‌مندان از طریق دبیرخانه جشنواره واقع در صفاشهر، کوچه جهاد دانشگاهی واقع در ساختمان جهاد انشگاهی قم می‌توانند اقدام به ارسال آثار کنند. وی بیان کرد: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با دبیرخانه از طرق شماره تماس 37832878 ارتباط بگیرند و اطلاعات تکمیلی را کسب کنند. دبیر دومین جشنواره ملی مهدویت تصریح کرد: امکان ثبت نام به صورت برخط و آن‌لاین در استان‌های دیگر وجود دارد. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا حسینی جشنواره ملی مهدویت تمدید 30 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ون‌باری اینرودز به فروش می‌رسد

به گزارش «تابناک» به نقل از بهمن نیوز خریداران می‌توانند از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۹ فروردین تا ساعت ۲۴:۰۰ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت یا اتمام ظرفیت با مراجعه به bahman.iranecar.com نسبت به انجام فرآیند خرید اقدام کنند.  بهمن موتور در این طرح فروش ون‌ اینرودز را هفته آخر خرداد با مدل ۱۴۰۳تحویل خواهد داد. قیمت این محصول ۸۱۷ میلیون و ۱۰۶هزار تومان اعلام شده است.

قیمت اینرودز ۱۴۰۳

برخی مشخصات فنی ون‌ اینرودز

ون‌باری اینرودز از یک موتور بنزینی چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ ۱۴۹۹cc و گیربکس پنج دنده بهره می‌برد. فضای بار این خودرو ۲۶۲۰*۱۴۷۵*۱۲۷۰ میلی‌متر است. اینرودز از فرمان برقی و فناوری کنترل پایداری الکتریکی ESC و کنترل حرکت در سربالایی HAC و کنترل کشش TCS و نمایش لحظه‌ای فشار باد تایرها TPMS و… استفاده می‌کند.

دیگر خبرها

  • نشست مهدویت در مدرسه علمیه خواهران نقده
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا
  • تاکید نماینده ولی فقیه در گلستان بر ترویج اقامه نماز از آموزش و پرورش
  • مهلت شرکت در جشنواره مسطورا تمدید شد
  • ون‌باری اینرودز به فروش می‌رسد
  • ‌دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در دومین رویداد ملی الف‌تا
  • خبر‌های ورزشی ۲۷ بهمن چهار محال و بختیاری
  • از سرانجام حریم تئاتر شهر تا چالش‌های جشنواره‌ها
  • از سرانجام حریم تئاتر شهر تا چالش‌های جشنواره ها
  • جشنواره ماه رمضانی «زندگی با آیه‌ها» تا دهه کرامت تمدید شد