Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در راستای دستورالعمل‌های سازمان در خصوص سوگواره یاس نبوی به مدت شش روز از ۵ تا ۱۱ بهمن ماه در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه ویژه برنامه‌هایی در خصوص شهادت حضرت زهرا برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه ترویج فضائل، سیره فاطمی و اقامه عزای حضرت زهرا (س) یکی از اهداف برگزاری این سوگواره است، تصریح کرد: برای اجرای برنامه‌های سازمانی بیش از ۴۰ روحانی ثابت و ۶۹ مبلغ دینی اعزامی از قم طی این ایام در اماکن متبرکه مجری طرح حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی برگزاری همایش بانوان فاطمی با حضور خواهران فعال در حوزه بسیج و خانواده با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و مداحی میرداماد را از جمله برنامه‌های اجرایی در قالب این طرح ذکر کرد و گفت: به منظور ارتقا برنامه‌های فرهنگی در مناطق کمتر برخوردار بیشتر مبلغان اعزامی به مناطق جنوبی و محروم استان اعزام می‌شوند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمان تصریح کرد: مراسم‌های عزاداری با اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی و قرائت زیارت نامه فدکیه و خطبه حضرت زهرا (س) از جمله ویژه برنامه‌های اجرایی اوقاف در روز شهادت حضرت فاطمه (س) در بقاع متبرکه استان است.

کد خبر 4829083

منبع: مهر

کلیدواژه: علی جلالی ایام فاطمیه قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف شهرکرد ایلام بوشهر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس گرگان سپاه پاسداران قزوین خطبه های نماز جمعه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ضیافت الهی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن امیری پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا پنجم فروردین امسال ۴۸ هزار نفر زائر امامزادگان و بقاع متبرکه استان شدند.

وی با اشاره به اینکه این استان ۱۰۵ امامزاده و بقعه متبرکه دارد تصریح کرد: در کنار امام زادگان و بقعه متبرکه، ۱۰۰ زائرسرا در اختیار مسافران نوروزی قرار داده شده است.

حجت الاسلام امیری با بیان اینکه در تعطیلات نوروز امسال ۳۵۰ مسافر در زائرسراهای استان اسکان یافته‌اند عنوان کرد: ۴۰۰ نفر نیز که گرفتار سیلاب و بارش شدید باران شدند نیز در بقاع متبرکه استان اسکان اضطراری یافتند.

وی خاطر نشان کرد: در طرح ضیافت الهی که ویژه ماه مبارک رمضان است نیز سفره افطاری ساده برای ۲ هزار و ۳۰۰ زائر برگزار شد.

حجت الاسلام امیری یادآور شد: در زمان تحویل سال نیز امامزادگان و بقاع متبرکه استان میزبان ۲۰ هزار زائر بودند.

کد خبر 6062893

دیگر خبرها

  • برپایی سفره‌های افطاری ساده در جوار ۷۴ امامزاده مازندران
  • ۵۰ هزار نفر از بقاع متبرکه زنجان در ایام عید نوروز بازدید کردند
  • بازدید و زیارت بیش از ۵۰ هزار نفر از امامزادگان و بقاع متبرکه زنجان
  • بهزاد نبوی، ابتکار و همسرش در مراسم تشییع پیکر زهرا شجاعی (عکس)
  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • اجرای طرح آرامش بهاری در قریب به ۷۰ بقعه متبرکه کرمان
  • دو هزارو ۵۰۰ زائر نوروزی از اماکن متبرکه استان دیدن کردند
  • اسکان ۳۵۰۰ مسافر نوروزی در زائرسراها و کمپ‌های موقت یزد
  • اجرای طرح ضیافت الهی در چهارمحال و بختیاری
  • بهار با آرامش بهاری