Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلام حیدر زورقی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین در جریان سیلاب اخیر هفت هزار و ۳۲۲ راس دام سنگین و سبک، تخریب هزار و ۴۶۸ حلقه چاه، ۵۴۰ رشته قنات، هزار و ۲۰۸ واحد دامداری، ۶۲۰ کلنی زنبور عسل، ۶ واحد مرغداری و ۱۶۲ باب استخر ذخیره آب در سیستان و بلوچستان دچار آسیب شدند.
وی آسیب به چهار هزار و ۳۹۵ هکتار سیستم آبیاری نوین، ۱۰۲ کیلومتر لوله انتقال آب و ۱۶۱ کیلومتر جاده دسترسی از دیگر پیامدهای سیلاب اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در مجموع سیلاب در ۱۵ شهرستان استان بیش‌از ۶۴۰ میلیارد تومان به بخش کشاورزی منطقه خسارت وارد کرده است.
وی تشکیل ۲۶ تیم دامپزشکی و اعزام به مناطق سیلزده، تخلیه آب در ۱۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی، دفن بهداشتی ۳۰۰ راس دام، جابجایی هشت هزار راس دام از مناطق پرخطر به نقاط امن، توزیع ۱۸۶ تن ذرت و ۱۰۰ تن جو را از جمله اقدامات انجام شده در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 بخش کشاورزی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان کشاورزی سیلاب قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب در جنوب استان

 محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان به همراه منصور بیجار معاون عمرانی استانداری و جمع کثیری از مدیران استانی و شهرستانی، برای دومین روز متوالی از شروع فعالیت شدید سامانه بارشی در جنوب استان، با حضور در شهرها، روستاها و بخش‌های مختلف حوزه جنوب، از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به مردم قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تلاش بامدادی پرسنل امور برق شهرستان راسک و سرباز جهت اصلاح شبکه های برق آسیب دیده ناشی از سیلاب
  • سیلاب به ۵ هزار هکتار موزستان زرآباد خسارت سنگین وارد کرد +فیلم
  • خسارت ۱۸ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان
  • خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی سیل به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • ۲۰۲ تیربرق در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب دچار خسارت شد
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب
  • بارش های اخیر مشکل آب سیستان و بلوچستان را مرتفع کرد
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب در جنوب استان
  • خسارت ۵ هزار میلیاردی به بخش کشاورزی کنارک براثر بارندگی دو روز اخیر
  • بارندگی اخیر بیش از ۵ هزار میلیارد ریال به بخش کشاورزی کنارک خسارت زد