Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه های عربی کشورهای کوچک حاشیه خلیج فارس پارا فراتر گذاشته اند و حالا به سراغ بازی های ملی رفته اند تا با محرومیت تیم ملی ایران از میزبانی شانس خود برای صعود را افزایش دهند.

به گزارش تابناک ورزشی، یک رسانه بحرینی اعلام کرد بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و بحرین در چارچوب انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در زمین بی‌طرف برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته سایت اخبارالخلیج از بحرین، تیم ملی فوتبال بحرین با توجه به انتقال بازی‌های بین‌المللی باشگاه‌‌های ایرانی به زمین بی‌طرف که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اعمال شده می‌تواند در کنار تیم‌های ملی هنگ‌کنگ و عراق از این فرصت استفاده کرده و بازی‌های خود با ایران را در کشور دیگری برگزار کند.

این روزنامه بحرینی در ادامه نوشت: بحرین در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی 2022 چهارم ژوئن (15 خرداد 99) باید در تهران به مصاف تیم ملی فوتبال ایران برود. با این وجود اگر تصمیم نهایی کمیته رقابت‌های AFC انتقال بازی‌های خانگی تیم‌های ایرانی به زمین بی‌طرف باشد بازی ایران و بحرین نیز به طور طبیعی به جای تهران در کشور دیگری برگزار خواهد شد.

در جدول رده‌بندی گروه C انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا تیم‌های ملی عراق (11 امتیاز)، بحرین (9 امتیاز)، ایران (6 امتیاز)، هنگ‌کنگ (5 امتیاز) و کامبوج (یک امتیاز) رتبه‌های اول تا پنجم را در اختیار دارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه رابرت مک ایر سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا مقدماتی جام جهانی بحرین تیم ملی فوتبال سلب میزبانی تابناک ورزشی شیخ سلمان مکانیسم ماشه رابرت مک ایر سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی برگشت تیم ملی فوتبال ایران - ترکمنستان

تیم ملی فوتبال ایران در دور برگشت مرحله مقدماتی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه عشق آباد به دیدار ترکمنستان خواهد رفت.

یوز‌های فوتبال آسیا در گروه E مقدماتی جام‌جهانی با تیم‌های ازبکستان، ترکمنستان و هنگ‌کنگ هم‌گروه‌اند که ۳ بازی اخیر را با پیروزی ۴ بر صفر مقابل هنگ‌کنگ، تساوی ۲ بر ۲ برابر ازبکستان و برد ۵ گله مقابل ترکمنستان پشت سر گذاشته‌اند و در حال حاضر با ۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ازبک‌ها صدرنشین گروه‌شان هستند. ترکمنستان هم با یک مساوی، ۲ باخت و یک امتیاز قعرنشین است.

شاگردان قلعه‌نویی هفته گذشته در ورزشگاه آزادی با ۵ گل ترکمنستان را در هم کوبیدند و در صورت پیروزی در مسابقه امروز به دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ صعود خواهند کرد.

وضعیت ۲ تیم در ۵ بازی اخیر:

ترکمنستان: ۲ مساوی و ۳ باخت

ایران: ۳ برد، یک مساوی و یک باخت

به روایت آمار:

۲ تیم تاکنون ۹ بار به مصاف هم رفته‌اند که ۴ بازی را ایران برده، ۲ بازی را ترکمنستان و ۳ بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

۲۳ توپ از خط دروازه‌ها عبور کرده که ۱۵ گل از آن یوز‌ها و ۸ گل سهم ترکمنستانی‌ها بوده است.

دیگر خبرها

  • ۱۰ رویداد مهم ورزشی برای ایران سال ۱۴۰۲
  • چند ساعت تا بازی‌های مرگ و زندگی در فوتبال ایران
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های مقام معظم رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • صعود زودهنگام ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی
  • ترکمنستان ۰-ایران ۱: سه امتیاز در بدترین زمین فوتبال آسیا
  • مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۰
  • ساعت بازی برگشت تیم ملی فوتبال ایران - ترکمنستان
  • در انتظار برد تکراری