Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، سرهنگ رضایی فرمانده پلیس راه استان گفت: در اثر بارندگی‌های دیشب، هم اکنون محور‌های دیهوک، بشرویه، فردوس، سرایان و قاین لغزنده است.

او افزود: همچنین رانندگان باید درمحور‌های قهستان- زهان - زیرکوه، قاین - گناباد و سرایان- کریمو- کاخک به دلیل ریزش برف خفیف با سرعت مطمئنه و احتیاط بیشتری برانند و در محور‌های کوهستانی با زنجیر چرخ حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رضایی گفت: در محور‌های دیهوک – طبس و دیهوک – فردوس، رانندگان به دلیل مه گرفتگی، با چراغ روشن و فاصله طولی مناسب حرکت و در صورت مه شدید توقف کنند.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه محورهای کوهستانی بارش برف لغزندگی جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک

توافقنامه احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی و نمازخانه میان‌راهی امام رضا (ع) در محور راور_دیهوک بین استاندار خراسان جنوبی و مدیرعامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی امضا و مبادله شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند ، عصر امروز چهارشنبه توافقنامه احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی، نمازخانه میان‌راهی امام رضا(ع) در محور راور _ دیهوک (منطقه دیگ رستم) توسط جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی و محمد حسین استاد آقا مدیرعامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی امضا و مبادله شد.

بر این اساس مقرر شد؛ مجتمع فرهنگی، رفاهی و نماز خانه میان‌راهی امام رضا(ع) در محور راور_ دیهوک (منطقه دیگ رستم) در مدت زمان یک سال با هدف فراهم کردن امکانات مناسب در مسیر زائران و مسافرانی که از استان های جنوبی کشور قصد عزیمت به مشهد مقدس و زیارت مرقد منور علی بن موسی الرضا(ع) را دارند،  ایجاد شود.

برای انجام این کار هر یک از طرفین، شامل استانداری خراسان جنوبی و بنیاد کرامت رضوی آستان قدس، اعتباری به مبلغ 150 میلیارد تومان تأمین خواهند کرد.

استانداری خراسان جنوبی متعهد شد علاوه بر تأمین زمین ، زیرساخت های مورد نیاز را فراهم کند و بنیاد کرامت رضوی هم عملیات اجرایی این پروژه را تا مرحله تکمیل و بهره برداری و ارائه خدمات و برنامه های فرهنگی بر عهده دارد.

انتهای پیام/251

دیگر خبرها

  • حضور فعال بیش از ٧٠ تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی کرمان
  • حضور فعال بیش از ۷۰ تیم گشت پلیس راه در محور‌های بارانی کرمان 
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • لغزندگی محورهای خراسان جنوبی؛ آماده‌باش نیروهای امداد
  • لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی