Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@22:41:19 GMT

یک باب مغازه تجاری در بابلسر وقف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۰۲۵۷

یک باب مغازه تجاری در بابلسر وقف شد

حجت الاسلام مهدی یوسف تبار رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابلسر و فریدونکنار در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: یک وقف جدید در شهرستان بابلسر به ثبت رسید که تعداد وقف‌های جدید در شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار را به عدد ۳ رساند.
او با بیان اینکه وراث مرحوم حاج محمد ربیع یوسف‌پور یک باب مغازه را وقف کردند، افزود: مساحت این موقوفه ۳۰ متر مربع می‌باشد که دارای کاربری تجاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار ارزش تقریبی این موقوفه را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: نیت موقوفه شامل برگزاری عزاداری آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام و هزینه‌های جاری مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) روستای همت‌آباد بابلسر است.
یوسف‌تبار افزود: واقفان خیراندیش هنگام ایجاد وقف‌های جدید به نیاز‌های روز جامعه توجه داشته باشند تا عواید این موقوفات در راستای نیاز‌های فعلی جامعه بشری استفاده شود.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وقف جدید اوقاف بابلسر اباعبدالله الحسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد

محمد رمضانی،مدیر منطقه هفت شهرداری قم  با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای ساماندهی و بهسازی قبرستان نو اظهار داشت: این فضای ۵ هکتاری در جوار حرم مطهر وجود دارد که با اجرای طرح‌های ساماندهی، به محیط باز شهری تبدیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۳۲ باب مغازه برای این پروژه باید تملک شود، ابراز کرد: وظیفه تملکات این پروژه با منطقه هفت شهرداری بوده که خوشبختانه تا امروز ۱۲۳ مغازه تعیین تکلیف شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با تأکید بر اینکه برای ۹ باب مغازه باقی‌مانده نیز ماده ۸ دریافت شده است، مطرح کرد: تا امروز ۷۰ مغازه تخریب‌شده و ۱۰ مغازه نیز در روز‌های آینده تخریب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش مدیریت شهری تعیین تکلیف و اتمام تملکات این پروژه تا پایان فروردین یا در بدترین شرایط نهایتاً نیمه نخست اردیبهشت‌ماه است و مالکان اگر همراهی مناسبی داشته باشند تا پایان فروردین‌ماه تملکات پروژه به اتمام می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مرغ چند نرخی شد/ اعلام تازه‌ترین قیمت مرغ در مغازه‌ها
  • ترکیب صنعت نفت برای گرفتن امتیاز از پرسپولیس
  • رد شایعات تغییر استاندار مازندران
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • وقتی خانه‌ها بوی نفت می‌داد!
  • قیمت جدید مرغ در بازار
  • تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد
  • نشاکاری ۱۰ درصد شالیزار‌های فریدونکنار
  • نشاکاری 10 درصد شالیزارهای فریدونکنار
  • حضور دو نماینده از خراسان رضوی در مسابقات بین المللی کبدی در بابلسر