Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه فرماندار کرمانشاه ماجرای انفجار صبح امروز(۲۹ دی) در محله فردوسی کرمانشاه را تشریح کرد. 

فضل الله رنجبر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: حدود ساعت ۷ و ۲۲ دقیقه صبح یک انفجار در یک واحد آپارتمانی در محله فردوسی شهر کرمانشاه به دلیل نشت گاز رخ داد که این آپارتمان پنج طبقه را شدیدا دچار خسارت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر اضافه کرد: شدت خسارت به حدی بود که دیوارهای ساختمان تخریب شده و حتی شکستن شیشه ها و پرت شدن پنجره ها به اطراف منجر به وارد آمدن خسارت به واحدهای اطراف نیز شد.

فرماندار کرمانشاه دلیل انفجار را نشت گاز  و عدم رعایت نکات ایمنی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه تنها در دو واحد از این ساختمان افرادی سکونت  داشته اند، گفت: تنها یک نفر از ناحیه دست دچار آسیب شده که به بیمارستان منتقل شده است.

رنجبر  با اشاره به حضور نیروهای امدادی، شرکت گاز، آب و فاضلاب و... در محل، گفت: در حال حاضر هیچ آتش سوزی در منطقه وجود ندارد.

وی در پایان از شهروندان خواست نکات ایمنی را رعایت کنند تا از تکرار چنین مواردی جلوگیری شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انفجار نشت گاز كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد 

سرهنگ مجید رنجبر،کارشناس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: صبح امروز و در ساعت ۰۶:۴۰ یک فقره تصادف منجر به جرح در مسیر شمال به جنوب فداییان پایین‌تر از بزرگراه بعثت بین یک دستگاه پژو پارس و ۲۰۶ روی می‌دهد. 

وی افزود: راننده پژو پارس در حال پنچرگیری وسیله نقلیه خود بوده که یک دستگاه ۲۰۶ که در این مسیر در حال تردد بوده به دلیل عدم توجه به جلو با پژو پارس برخورد و در اثر این حادثه به فضای سبز منحرف و بالاخره متوقف می‌گردد. 

سرهنپ رنجبر گفت: این برخورد منجر به جرح راننده ۲۰۶ می‌گردد. 

سرهنگ رنجبر افزود: رانندگان می‌بایست از مثلث شبرنگ که جزء ملزومات خودرو می‌باشد حین توقف‌ها استفاده نمایند تا دیگر رانندگان بتوانند به موقع از حضور و توقف خودور‌ها مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه
  • آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار؛ یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • آمادگی نانوایی‌های کرمانشاه برای پخت نان کامل
  • راننده پژو حین پنچرگیری مصدوم شد/ از مثلث خطر استفاده کنید
  • عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد