Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس هندبال گفت: در دو بازی اخیر تیم‌ملی قدرت و هماهنگی خوبی را از تیم شاهد بودیم که به نظرم اگر خوب ریکاوری کنیم و از نظر روحی افت نکینم می‌توانیم جزو چهار تیم قرار بگیریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ایرج رضایی، کارشناس هندبال، درباره شکست تیم‌ملی ایران برابر بحرین در رقابت‌های قهرمانی آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بازی خیلی خوبی بود که اگر به نظرم فرصت‌ها را از دست نمی‌دادیم شاید الان برنده این دیدار تیم ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول خوب شروع کردیم ولی خوب ادامه ندادیم اما در نیمه دوم خیلی خوب امتیاز گرفتیم ولی اینجا هم در 7 دقیقه آخر با بدشانسی روبرو شدیم که متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم. البته نباید فراموش کنیم که ما مقابل تیم بحرین یکی از پر افتخارترین و قدرترین تیم آسیا بازی کردیم.

او در مورد شانس کسب سهمیه جهانی نیز توضیح داد: امیدوارم این اتفاق بیفتد و ما بتوانیم جزو چهار تیم قرار بگیریم. در دو بازی اخیر تیم‌ملی قدرت و هماهنگی خوبی را از تیم شاهد بودیم که به نظرم اگر خوب ریکاوری کنیم و از نظر روحی افت نکینم می‌توانیم جزو چهار تیم قرار بگیریم.

سرمربی خیبر اراک در پایان در خصوص عمکلرد کادرفنی نیز گفت: ما در گذشته هم مربی خارجی داشتیم که کار خیلی بزرگی برای این تیم نکردند. فکر می‌کنم حبیبی و دستیارانش به خوبی در این مدت از پس تیم برآمدند و نتایج خوبی را به دست آورند. نیمه دوم همیشه به نیمه مربیان مشهور است که در دیدار مقابل بحرین به خوبی دیدیم که عملکرد کادرفنی خوب بود. یکی از نیازهای اصلی هندبال ایران برای جبران ضعف‌هایش هماهنگی تیم است که به دلیل نبود لژیونرها تیم یک شکلی نداریم. در کنار این بازی‌های تدارکاتی هم خیلی موثر است که مشکلات اقتصادی تاثیر زیادی روی کاهش این بازی‌ها قبل از اعزام تیم داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بحرین هندبال برنا قهرمانی آسیا سجاد استکی تیم ملی هندبال ایرج رضایی انتخابی جام جهانی هندبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکدامن: گرفتن سهمیه تیمی المپیک اتفاق بزرگی است/ بعد از پاریس باید استراحت کنم

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر ایران گفت: با گرفتن سهمیه تیمی المپیک کار بزرگی انجام دادیم و در پاریس تمام تلاشم را می‌کنم تا عملکرد خوبی از خود به جا بگذارم. 

علی پاکدامن در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی عملکرد خوبی که از خود در مسابقات نشان می‌دهد، بیان کرد: ابتدا سال جدید را به همه تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خیلی خوبی برای جامعه ورزش و اصحاب رسانه باشد. من همیشه تمرین‌هایم را انجام دادم و در این چند سال می‌توانم به خودم نمره قابل قبولی بدهم. نزدیک به المپیک هم هستیم و انگیزه‌ام بیشتر شده و تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم عملکرد خوبی از خود به جا بگذارم. 

پاکدامن در مورد گرفتن سهمیه تیمی المپیک پاریس گفت: خدا را شکر که سهمیه تیمی هم قطعی شد. مسابقه اول کسب سهمیه که جام جهانی اسپانیا بود توانستیم مدال بگیریم. در قهرمانی آسیا هم حریف اصلی خود(ژاپن) را برای کسب سهمیه المپیک شکست دادیم و در قهرمانی  جهان یک پله از تیم ژاپن پایین‌تر بودیم اما در مسابقات بعدی توانستیم از ژاپن جلوتر باشیم و در نهایت به سهمیه المپیک رسیدیم. 

او ادامه داد: اینکه ما برای دومین دوره متوالی توانستیم سهمیه تیمی المپیک را بگیریم اتفاق بزرگی است. ایتالیا با وجود داشتن مدال نقره المپیک شرایط حساسی را برای گرفتن سهمیه داشت و اگر آلمان در جام‌جهانی مجارستان مقابل کره‌جنوبی پیروز می‌شد، ایتالیا نمی‌توانست به المپیک راه پیدا کند و اوج حساسیت و رقابت برای گرفتن سهمیه المپیک بود. آلمان که در دوره قبل المپیک حضور داشت در این دوره نتوانست سهمیه بگیرد. این نشان می‌دهد ما چه کار بزرگی انجام دادیم. همچنین توانستیم در انفرادی و تیمی سهمیه المپیک داشته باشیم. 

کاپیتان تیم ملی سابر در پاسخ به این پرسش که بعد از حضور در المپیک ریو و توکیو با چه تجربه‌ای به المپیک پاریس می‌رود؟ تصریح کرد: در المپیک ریو برای اولین بار بود که در این رویداد حضور داشتم و کم تجربه بودم از این رو نتوانستم عملکرد قابل قبولی داشته باشم. در المپیک توکیو خیلی انگیزه داشتم. المپیک واقعا میدان بزرگی است و امیدوارم در پاریس نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم. 

او در مورد اینکه در المپیک پاریس چقدر متفاوت از دو المپیک قبلی ظاهر خواهد شد؟ زیاد اهل پیش‌بینی نیستم اما همه تلاشم را انجام می‌دهم. 

پاکدامن در مورد برنامه‌ خود بعد از المپیک پاریس گفت: بستگی به دارد که چه اتفاقی در المپیک پاریس برایم رخ دهد. فکر می کنم  نیاز به استراحت داشته باشم. 

ملی‌پوش شمشیربازی ایران در پایان گفت: آرزوی سعادتمندی و خوشحالی برای مردم شریف ایران دارم و برای ورزش ایران هم آرزوی مدال‌های خوشرنگ دارم. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • خوب و بد هندبال ایران در سال 1402 از نگاه پاکدل
  • خوب و بد هندبال ایران در سال ۱۴۰۲ از نگاه پاکدل
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • فیلم/ فرصت سوزی قایدی مقابل دروازه خالی ترکمنستان
  • محمدحسین کنعانی زادگان محروم شد
  • دارودسته مربی سابق علیه سرمربی تیم ملی | مربیان ایرانی به خط شدند
  • محفل داغ مربیان ایرانی‌ علیه سرمربی تیم ملی!
  • سال موفق ووشو با کسب ۵۰ مدال/ بازی‌های آسیایی اوج درخشش بود
  • پاکدامن: گرفتن سهمیه تیمی المپیک اتفاق بزرگی است/ بعد از پاریس باید استراحت کنم
  • ایران - ترکمنستان؛ تلاش برای نخستین بُرد در عشق‌آباد