Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به توصیه‌های پلیس به رانندگان در هنگام تردد در معابر لغزنده گفت: توصیه می‌شود خودروها مجهز به زنجیر چرخ بوده و فاصله طولی با خودروی جلویی رعایت شود.

محمدرضا مهماندار در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا درخصوص بارش سنگین برف که از بامداد امروز در تهران آغاز شده است، گفت: با توجه به هشداری که سازمان هواشناسی درخصوص بارش سنگین برف داده بود، ماموران راهور از شب گذشته در آماده باش کامل بودند و خوشبختانه وضعیت ترافیکی حال حاضر تهران با روزهای قبلی تفاوت چندانی ندارد، اما طبیعی است که ترافیک در بزرگراه ها به دلیل لغزنده بودن زمین، نیمه سنگین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته نیروهای شهرداری تهران نیز از دقایق ابتدایی شروع بارش برف، عملیات برف‌‌روبی و پاشیدن شن و ماسه را آغاز کردند و با توجه به تعطیلی مدارس امیدواریم عملیات این عزیزان نیز به دلیل کم حجم بودن بار ترافیکی در خیابان ها با سرعت انجام شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: لغزندگی معابر در شمال تهران ببشتر است، لذا به هموطنانی که در این مناطق از وسیله نقلیه خود استفاده می کنند توصیه می‌شود که حتما از زنجیرچرخ استفاده کنند. همه مردم هنگام رانندگی فاصله طولی با خودروی جلویی را حفظ کنند و تا جایی که امکان دارد از سفرهای غیرضروری با توجه به شرایط جوی موجود خودداری کنند.

مهماندار گفت: مردم درصورت بروز تصادف، وسایل نقلیه خود را به کنار خیابان ببرند تا از بروز ترافیک خودداری شود.

انتهای پیام/۴۱۱۰

منبع: آنا

کلیدواژه: پلیس راهور ترافیک سردار مهماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: بارش باران محور‌های شهرکرد به کوهرنگ، شهرکرد به فارسان و بروجن به شهرکرد را لغزنده کرد.

بیشتر بخوانید

محور‌های ارتباطی چهارمحال و بختیاری لغزنده است

وی افزود: رانندگانی که قصد تردد از این محور‌ها را دارند احتیاط لازم را داشته باشند.

نوربخش از رانندگان خواست: با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد